Hoi dames, ik zit met het volgende.. Ik ben 17 febr gestopt met de pil, en had precies 40 dagen later mn eerste echte ongi.. Volgens mijn cyclus kalender (menstruatiekalender.net) moet ik 5 mei weer ongi worden.. (wat ik natuurlijk niet hoop).. Volgens de kalender had ik vorige week ook mn eisprong, ovutesten waren posi, heb verder mn ei niet gevoeld). Heb een onregelmatige cyclus.. Heb natuurlijk wel flink "geklust" Ik zit dus momenteel nog in ronde 1. Ik heb sinds eergisteren hele gevoelige tepels (wat ik nog nooit heb gehad)... Ik werd gisterochtend wakker met een hevige steek in mn linker onderzij.. Het leek wel alsof mijn blaas helemaal vol zat en op ontploffen stond, dit ook nadat ik een plasje heb gedaan. het kon ook mn baarmoeder zijn.. Beetje moeilijk voelen hihi.. Het was echt zo een pijnlijke steek. Op sommige momenten ben ik lichtelijk misselijk en heb ik lichtelijk buikpijn.. Heb een test gedaan, deze was natuurlijk negatief (omdat het niet de goede tijd is om te testen) Hebben jullie dit ook mee gemaakt, of herken je er iets in, en waren jullie uiteindelijk toch zwanger??? Ben benieuwd naar de reacties!! Groetjes Siena
Je kunt natuurlijk zwanger zijn maar ik denk eerder dat je aan het ontpillen bent, je lichaam kan je dan mega voor de gek houden.
Bedankt voor je reactie. Dat zou misschien kunnen, maar denk dat ik niet meer aan het ontpillen ben hoor aangezien ik al mn natuurlijke menstruatie heb gehad... En heb sinds dat ik gestopt met de pil ben, niet de symptomen gehad wat ik nu ineens heb.. Had eigenlijk nergens last van tot nu..
De gevoelige tepels heb ik de een maand wel en de andere maand niet... Ik ben zelf alweer bijna 23 maanden bezig en nog niet zwanger geweest. Gevoelige borsten/tepels krijg je onder andere door: - Progesteron wat stijgt (normaal na een eisprong) - PMS - Ontpillings verschijnselen - Zwangerschap Ik hoop voor je dat je zwanger zult zijn, zou mooi zijn als het jullie zo snel zou lukken. ps: je zegt niet meer aan het ontpillen zijn omdat je je natuurlijke menstruatie al gehad heb.... dat klopt niet. Ontpillen is niet het wachten op je natuurlijke menstruatie, ontpillen is een proces in je lichaam, je lichaam moet wennen aan het feit dat het zelf weer aan de slag moet ipv dat de pil of wat dan ook deed. Dit kan tot 9-12 maanden duren nadat je gestopt bent met de pil en dit kan resulteren in onregelmatige cyclussen, je lichaam wat je voor de gek houd, je lijkt zwangerschapsverschijnselen te hebben maar je bent niet zwanger zeg maar. Ik spreek uit ervaring, heb een aantal maanden moeten ontpillen en ben nu ondertussen al 23 maanden aan het hopen.
@ Flippo123... Bedankt voor je reactie... Jeetje wat kan een lichaam idd je weer voor de gek houden.. Wist helemaal niet dat het ontpillen een hele proces is, sorry daarvoor.. Zo zie je maar weer dat je wat kan leren hier Het enige wat ik maar kan doen is afwachten... Ben benieuwd.. Het zou idd mooi zijn als het in 1 keer lukt. Het is ook zo vervelend dat ik een onregelmatige cyclus heb, zo weet ik niet wanneer het de beste dag is om te testen. Was alleen benieuwd of er dames zijn die dit hebben meegemaakt, en uiteindelijk toch zwanger zijn geworden..
ik ben 22-2 gestopt met de pil en mijn tepels zien er echt anders uit... groter en een soort witte puntjes/bobbeltjes en zag ook aderen lopen. vandaag test gedaan en ja hoor... zwanger
GEFELICITEERD !!! Geniet van je zwangerschap!! Na hoe lang had jij je eerste ongi gehad?? Aangezien wij bijna op de zelfde datum gestopt zijn met de pil ben ik wel benieuwd hihi.. Mijn tepelhof is ook groter dan normaal.. En mn tepels zijn echt gevoelig.. Mn borsten verder niet. Weet niet wanneer ik het beste kan testen, omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Heb gister er 1 gedaan, helaas was deze negatief Maarja, het was ook niet het goeie moment om te testen!
Owh ik zie het al.. Je was na 35 dagen ongesteld geworden hihi.... Had je trouwens meer klachten?? Of waren het alleen je tepels/borsten??
@ Mek11.. Ik zag trouwens bij je andere berichten dat je op 1 april ongesteld ben geworden... Hoe toevallig.. Ik ook
wie weet!! hopen op iets moois... zou alleen niet te vroeg testen want ik had eigenlijk nooit gedacht da tie al positief zou zijn!!
Hoi, sinds ik gestopt ben met de pil (dec 09) heb ik ook wel eens gevoelige tepels voor mijn menstruatie. Hoop voor jou dat het idd op een zwangerschap wijst... maar houd er iig wel rekening mee dat ontpillen vreselijk lang kan duren.... Ik heb al wel zo vaak zwangerschapskwaaltjes gehad wat uiteindelijk niks bleek te zijn...
ik voel tot nu toe iedere maand allerlei zwangerschaps kwaaltjes maar tot nu toe nog niks... sorry dat we je uit de droom helpen maar het is niet anders
Dat geeft ook niet hoor.. Ik hoop misschien teveel hihi.. Ik zit namelijk nog in ronde 1.. dus ik ga/wil niet teveel verwachten.. Heb kwaaltjes ineens die ik nooit eerder heb gehad, het maakt je zo onzeker.. Ach afwachten dan maar, meer kan ik niet doen, ik ga er nu gewoon vanuit dat het van het ontpillen is