wij hebben het niet zovaak, maar we laten haar lekker even bij een van ons zitten en zingen dan 'op een klein stationnetje'... dat is inmiddels zo vertrouwd dat ze er snel rustig van wordt.
Net terug van Chloé die op haar buik was gedraait, ze huilde en ik heb haar rustig opgepakt en ben met haar gaan zitten(op haar kamer in halfdonker). Heb 10.000 liedjes gezongen en zit nu beneden te wachten tot ze slaapt en dus stil blijft zodat mama weer lekker kan slapen. Ik heb al jullie tips toegepast en hoop zo dat het werkt
En, hoe is het gegaan? Hoop dat het gewerkt heeft Hier was Irem om 4.00 uur klaarwakker, ik wist gewoon echt niet meer wat ik moest doen uiteindelijk maar weer in ons bed gelegd en daar even een uurtje laten spelen tot ze weer moe werd - gelukkig! Geen ideale oplossing maar ze ging écht niet slapen en ik heb het licht gewoon uitgelaten en verder niet teveel aandacht aan haar besteed. Het is al de tweede keer deze week - hoop dat het geen gewoonte wordt
Ik moest na mijn berichtje nog 1 keer terug om haar te troosten, gewoon op haar kamertje zachtjes liedjes gezongen. Toen huilde ze nog een keer om 05.00 en toen hetzelfde gedaan, ze sliep weer vrij snel! Kwam vanmorgen op haar kamer en toen lag ze op haar buik te slapen$ doet ze nooit) dus er is iets dat heeft gewerkt, ze was in ieder geval niet zo overstuur als de laatste week @Eylem ik kan het me voorstellen, zwaar is dat he?