Ik snap best dat je het verveld vind alleen de manier waarop je het neerzet vind ik echt niet netjes.. Je mag best je ei kwijt maar ik vind dat je altijd in je achterhoofd moet houden dat je mensen kunt kwetsen of aanvallen met jou teksten. Daar ging het mij even om
Ow zo op die manier. Tja. Ik vraag er ook niet om dat mijn buren 16 katten hebben rondlopen. Minstens. Plus dan nog de andere buren die allemaal minimaal 2 katten hebben. We wonen in een blok van 15 huizen en wij zijn het enigste huis (in het midden) zonder katten. Zelfs de gemeente geeft toe dat het gewoon een plaag is. Ja dan wordt ik boos ja. En als ik er dan mensen mee kwets dat is dan spijtig. Ik wil ook zeker niet iedereen over 1 kam scheren dus bij deze excuses aan de mensen die wel gewoon hun kat binnen houden en er zelf alles voor doen om geen overlast te veroorzaken.
En ik snap ook eerlijk gezegt niet dat je bijvoorbeeld voor een hond belasting moet betalen en zelf de poep op kan ruimen en dan voor een kat die overal zijn behoefte doet en alles dat dat wel allemaal maar kan en mag en niks geen belasting.
Zou er ook niet van gediend zijn als er een kat binnenkwam?! Ik mag toch zeker gewoon mijn raam open maken?
Nou nou...... Ik vindt het moeilijk want katten zijn idd geen honden ,maar het is wel heel erg vervelend als je zoveel last hebt van een kat. Kijk ik hoef geen katten en ook niet die stront in mijn tuin....dus wat is dan de oplossing? Eigenlijk moet iedereen gewoon zijn kat binnenhouden
Oh dus als er 1 van je huisdieren doorgebeten word door iemand zijn kat is dit je eigen schuld? Want je beschermt ze niet goed genoeg? Wat een onzin. Ik heb zelf geen tuin maar ik kan goed begrijpen dat mensen er zo'n last van hebben als die beesten steeds in hun tuin komen.
Een kat binnenhouden??? het is een dier dat graag buiten is en ook buiten hoort. Ik vind een kat binnenhouden net zoiets als een enorme hond op een klein flatje en de baas werkt 40 uur in de week. Heb zelf geen hekel aan honden of katten. Dit is een discussie zonder eind helaas. Je kunt er idd iets aan doen zoals koffie dik ofzo maar drastische dingen dat kun je echt niet maken. Een dier is een dier.
Dat zou ik ook niet leuk vinden.. Maar dan moet je er zelf wat aan doen, inplaats van alleen maar zeuren en schelden.... Soms heb je mensen die zorgen dat hun kat binnen blijft.. Sommige mensen denken hier anders over en vinden dat katten naar buiten moeten kunnen,. En dan heb je ook nog eens 70.000 tot 100.000 zwerfkatten in Nederland.. Dus het is toch echt aan jezelf om wat aan jullie (kut)katten probleem te doen!
Ja, het is je eigen schuld,., Stel iedereen hield zijn kat binnen? Dan zijn er nog steeds wilde katten, roofvogels, vossen, marters etc die jagen op kippen, konijnen, cavia's en andere huisdieren.. Moeten we die maar allemaal afschieten? Omdat mensen hun konijntjes los laten lopen?
Groot gelijk hoor. Ennuh, al stond je deur OPEN!! Kat heeft daar niks te zoeken. Eigenaar zorgt er maar voor dat beest geen overlast bezorgd. Ik word er ook flink pissig van dat anderen hun beesten naar buiten pleuren en een ander het maar op moeten lossen. Krassen op mn auto, balkon word hier onder geschetn en overhoop gehaald, gezeik als mn hond hem op MIJN balkon bijna grijpt, wandelwagen onder gepiest, openbare zandbak kan niet in gespeeld wordn omdat het de plaaselijke kattenbak is geworden enz. En dan word er van MIJ verwacht dat ik mn spullen bescherm tegen die katten. Niet dus. Wandelwagen staat al in het plastic en nog staan ze er dagelijks 1 tegenaan te pissen. Ik ga niet meer op mn hond letten als de deur open staat of als hij op het balkon ligt. Jammer de bammer voor de kat.
Dus ik moet heel mooi huis met boobytraps gaan maken ?? Nee vindt ik dus niet,,, Jij wilt een kat ik niet...hou je kat bij je
Tja, domme vergelijking. Dat zijn WILDE dieren waar niemand verantwoordelijk voor is. JIJ bent verantwoordelijk voor je eigen dier dus dan doe je er wat aan. Mijn hond zou de tijd van zn leven hebben als hij lekker buiten rond mag struinen. Lekker achter de katten en andsre beesten aan. Want dat is zn instinkt. Lekker tuinen overhoop graven enz. Maar owee als dat gebeurd Dan moet ik mn hond bij me houden bla bla. Maar een kat mag wel overal lopen, slopen, pissen en schijten. Want een kat hoort los te lopen
Waar eigenlijk in het verhaal stond dat het konijntje is gepakt door een kat??? Kan het namelijk niet vinden... Of had ie een briefje achtergelaten..
Yep. Ramen en deuren dicht houden. Tuin afschermen enz. Bij de buurvrouw is en paar jaar terug een kat naar binnen geglipt. Voor de 3e keer dezelfde. Eerst haar bed onder gepiest en gescheten en de keer erop de hele zolder onder gescheten. Waren de buren nog boos op haar ook Ze had haar raampje maar dicht moeten houden, gaas ervoor moeten doen zodat HUN kat niet naar binnen zou kunnen. Want tja, beestje was nu gestrest omdat hij 2 dagen niet weg kon komen..... Bij de buren van mn ouders is er nog ruzie ontstaan in de buurt. Gezin met 2 honden die altijd in de afgesloten tuin lagen. Ka t van verderop kwam op bezoek en is verscheurd..... Hun hadden hun tuin zo af moeten zetten dat de kat er niet in had kunnen komen Word steeds gekker. Ze hebben overigings geen gelijk gekregen. Tuin was zo af gezet dat honden niet weg konden dus hun hadden aan hun plicht voldaan. Andere buren hebben de katten in hun tuin gewoon gevngen en bij het eerste de beste asiel voor de deur gezet. Mag de eigenaar hem voor 70 euro weer afhalen. Doen ze maar een paar x. Het is daar iig een stuk rustiger qua katten
Sjonge jonge, de sterke verhalen komen los......lekker dik overdrijven om zelf het mooiste en frappantste verhaal neer te kunnen kalken bah.
Ontopic: TS, in jouw geval zou ik kiezen voor het stroomapparaatje of gaas. Ook omdat je j eigen katten in de tuin wilt houden. 2 vliegen in 1 klap.