Ik typ blind met 10 vingers. Ben blij dat ik dit op school heb geleerd/moeten leren. Heb er nu echt profijt van!
Ik typ blind met 8 vingers... Mijn pinken doen niet mee! Haha, zelf zo aangewend! Gaat in ieder geval hartstikke snel met typen!
Hier ook 10 vingers blind. Ook ik moest het op school leren, was alleen te laat met aanvragen van m'n typdiploma Groetjes, Didier
jazeker, dat ik het handig vind. mensen in mn omgeving zeggen, jeetje wat knap, maar ik weet niet beter ook vroeger op de middelbare geschool geleerd, het heette toen "machineschrijven". het is zelfs zo dat ik "blind" weet/voel dat ik een verkeerde letter heb ingtikt en dan automatisch naar de backspaceknop ga.
blind (maar heel soms kijk ik nog wel en ik typ maar met twee wijsvingers en mijn duim gebruik ik voor de spatie. Het blind typen heb ik wel kunnen leren maar met 10 vingers vind ik het niet prettig. Het lukt gewoon niet. Ik ga dan automatisch weer verder met wijsvingers
Toen ik een jaar of 10 was moest ik van mijn moeder verpicht op typles. Het was verschrikkelijk om iedere keer met zo'n typmachine van 10 kilo te lopen sjouwen. Nu ben ik blij dat ik die cursus gehad heb en typ ik blind met tien vingers. Omdat ik mijn hoofd vaak sneller denkt dan mijn handen typen, moet ik wel regelmatig de backspace toets gebruiken..
ook hier 10 vingers blind, heb ik mezelf aangeleerd. Vond het gewoon erg leuk om met een toetsenbord te spelen
Hahaha grappig, zo werd t bij ons ook genoemd. Op de Huishoudschool ofwel L.H.N.O./L.B.O. En dat met die backspace heb ik ook als ik wat verkeerd heb geschreven.
ik heb op school blind t, maar ik ben het een typen geleerd, ben het weer vergeten, maar ik kan nnog steds heel snel typen met 10 vingers.