Ik typ ook blind en met 10 vingers. Had op de middelbare school Machine schrijven tekst verwerken als examenvak, ben hier voor geslaagd met een 9 en vind het heerlijk. Kan me niet voorstellen dat ik ooit met 2 vingers begonnen ben haha.
het is inderdaad wel fijn als je het kunt en ik heb het me eigen aangeleerd en heel fijn dat ik mijn dochter heb kunnen overhalen om het ook te gaan doen. en dan lekker op de pc en kan moeders ook het leren en daarna haar broertje
Sharon hoe vaker je typt of iets zet op het forum kom je er ook wel en ga je ook sneller het komt helemaal goed met je
geen idee met hoeveel vingers, maar wel snel en vaak te snel. mijn handen kunnen mijn adhd hersens niet volgen, dus draai regelmatig lekkers om haha niet wordt neit bijvoorbeeld
Ik typ met open ogen,aan de linker hand met mijn middelvinger en de rechter (die ik gebruik voor de spatie) met mijn wijs en middelvinger... Ik heb eens op internet een typ spelletje gevonden waarbij je heel snel a t/m z moet typen heel grappig!Ik ga wel weer eens zoeken waar die is...