Ik typ met 3 vingers, hahah links 1 en rechts 2 vingers. Ik heb nooit op typles gezeten, heb het ook niet nodig voor mijn werk, dus vind het prima zo, het gaat wel aardig snel al zeg ik het zelf. Mijn Ha mag wel eens op typles, want als ik hem zie typen wil ik wel een peper in z'n "reet" stoppen.
ik typ met 2 vingers en ik kijk gewoon naar mijn toetsenbord om ook te zien wat ik typ... oh ik geloof dat als ik wat sneller ga tikken ik nog een 3de vingertje gebruik...
Hier ook blind met twee vingers! Hahahha EN dat terwijl ik al 7 jaar op kantoor werk, echt te erg gewoon! Iemand tips hoe ik mezelf kan aanleren hoe ik blind kan typen met 10 vingers?
Waarom, als t zo goed gaat? Maar je (linker )pink op de A, ringvinger op de S, middelvinger op de D en de wijsvinger op de F. En bij rechts de wijsvinger op de J, middelvinger op de K, ringvinger op de L en pink op de ;. de duimen zijn voor de spatie. Gewoon proberen Toys en anders tóch maar n typecursus! 8)
Heb mezelf blind typen (ook met 10 vingers) aangeleerd toen ik managementassistente werd. Ik vond het er raar uitzien dat je als secr. niet kon typen!
@Brussie; Vind ik dus ook maar gelukkig komen er hier geen klanten over de vloer en zien ze mij dus niet typen, dat scheelt
10 vingers en blind. Tijdens mijn schoevers opleiding mocht ik direct doorstromen naar het examen. Heb het gehaald met 400 aanslagen per minuut . Het aantal fouten is minimaal, want ik heb het gehaald met een 9. Heeft soms wel nut als je chemische/technische laboratoriumsberichten van soms wel 500 pagina's moet tikken... Heb dat in het verleden veel gedaan en als je zoveel tekst moet tikken (dagelijks), dan wordt je vanzelf snel. Is ook handig als je 5 msn personen tegelijk online hebt staan. Het schrijven gaat stukken sneller hihihihihi