Is een Turkse naam, dus Ai-lin. Op z'n Engels kan het natuurlijk ook. Is trouwens ook een Hebreeuwse naam!
Zou het zeker als Ai-lin uitspreken. Als je de uitspraak Eh-lin wil zou ik het eerder als Elynn of Elin schrijven.
Dus Faylin/Jaylin is uitspraak Feeh-lin/ Jeeh-lin? Serieuze vraag. Ik de y wel uitspreken namen(zoals de namen Fay en Jay als ze zonder de extra -lin zouden worden uitgesproken). Dus: Feej-lin/Jeej-lin (overdreven)
Super mooie naam. Schoonzus heeft haar dochtertje ook zo genoemd. We spreke t als Aiiii-lin uit dus Aiiiiii lange i en dan -lin korte i.
Dank je wel voor jullie reacties. Wij blijven het een super naam vinden, en ik neig meer naar de uitspraak op zijn Engels. Alleen is het risico erg groot dat we de naam herhaaldelijk goed uit moeten spreken bij familie, vrienden enz. En natuurlijk de spelling. We gaan het op ons in laten werken ook Aj-lin, Ai-lien en de andere varianten die ik voorbij zag komen.
Fay spreek ik namelijk anders uit dan Fee. Niet een harde J maar wel een zachte. En ik hoor zeker verschil tussen de namen: Fay (feej) Fee (feeh) Jay inderdaad als= Djeej hier is geen vergelijkbare naam bij te pakken. Dit zou ik trouwens alleen doen bij het lezen van de naam. Als iemand een uitspraak hanteert kopieer ik deze uiteraard.
Ik ben even op zoek gegaan naar de internationale uitspraak van Aylin. Zie hier: Pronounce Names - Pronounce Aylin, How to pronounce Aylin, How to pronounce the name Aylin, Pronunciation of Aylin, how to say Aylin, how to say the name Aylin Veel Amerikaanse reacties zeggen dat het op hun woord: eye lijkt dus krijg je: eye-lin. uitspraak van engelse eye zal ik als "ai" omschrijven. Hopelijk heb je er iets aan. Jammer genoeg voor deze naam geen audio opname.