Wij vinden Novan toch wel een hele leuke, lieve stoere naam ook naast de naam van onze dochter (J.aylin) Na ons idee niet té apart of ingewikkeld maar wel origineel de naam is ongeveer 5x gegeven. Maar toch twijfelen we dus graag jullie meningen, wat vinden jullie ervan?
Niks mis met de naam. De naam van je dochter is niet mijn smaak, maar deze past er best bij en vind ik veel leuker. Doen dus!
Nolan vind ik leuk als het als het word uitgesproken op z'n Engels maar de meeste mensen zullen het zeggen zoals het er staat en we willen niet steeds verbeteren gewoon zo makkelijk mogelijk haha dus vinden hem dan niet zo
Vanmorgen had ik gereageerd dat ik deze naam nog niet eerder had gezien. Ik ben er eigenlijk nog niet achter hoe ik het nu uitspreek op de juiste manier zoals jij dat het liefste wilt. Ben benieuwd...
Wij zouden het uitspreken zoals het er eigenlijk staat: Noo-van ik had de naam dus ook op een forum gezien en haar kindje heet Novan maar zij spreken het op z'n engels uit dus: Noo-ven / Noo-vun Maar wij vinden die spraak/schrijf verwarring vervelend dat je mensen dan moet verbeteren dus zouden het gewoon op z'n nederlands uitspreken. vind die uitspraak ook mooier.. snap je me nog haha
Ik vind er niet veel aan maar dat is een kwestie van smaak. Er is ook niks mis mee, dus als jullie het mooi vinden, gewoon doen.
Is niet mijn persoonlijke smaak, maar ik vind de naam wel mooi klinken, hij is origineel maar idd niet té en het past goed bij Jaylin.
Ja het is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar bedoel meer of de naam niet tè is inderdaad enz Bedankt voor je reactie !