Deze namen staan bij ons bovenaan. We wonen in een Engelstalig land, dus neem dat mee in de keuze. Dank!
R.iver, naar mijn idee de meest ‘normale’ naam. Zelfs voor een engelstalig land vind ik de rest écht geen namen.
Als roepnaam? Is Rainbow daar ook normaal? Ben benieuwd hoe je andere kinderen heten! Ik heb op meadow gestemd
River gestemd omdat ik dit de meest normale naam vind, maar het is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk om welk geslacht het gaat. Ik ken River voornamelijk als jongensnaam (River Phoenix), de overigen zou ik eerder aan een meisje geven. (Meadow Soprano, Lavender Brown, Rainbow Dash) Voor een meisje zou ik misschien toch eerder voor Meadow gaan. Edit: zie nu pas de topic titel Meadow dus, in plaats van River.
Ik vind Meadow en River beide heel leuk. Heb Meadow gestemd omdat de uitspraak van River in het Nederlands zo lelijk is, maar zag daarna pas dat je in een Engelstalig land woont maar ik kan eigenlijk niet kiezen tussen die twee. De andere vind ik niet zo leuk.
Wat vind je van Poppy, Grac(i)e of Pippa? Ik fantaseer zelf wel eens over namen voor als ik in een Engelstalig land zou wonen, haha .
Poppy staat volgens mij in de top 10 hier,en Grace ook. Ben niet zo dol op hele populaire namen. Pippa is leuk, maar moet dan steeds aan Pippa Middleton denken.
Ik heb River gestemd maar als je in een Engelstalig land woont vind ik Meadow ook wel leuk. Al blijf je natuurlijk Nederlands. Ook al zijn Rainbow en Lavender daar misschien vaker voorkomend, in Nederland zijn het toch een beetje my-little-pony-namen.