Hoi allemaal, Wat lastig weer, wij zijn opzoek naar een naam voor ons 4e kindje, een jongen. Het liefst met 5 letters, geen must, maar toevalligerwijze kom ik erachter dat ons hele gezin bestaat uit 5 letters.. Had er echt nog nooit eerder bij stil gestaan We hebben wel een naam in ons hoofd, maar of het nou “de” naam is.. E.lias Ik hoop dat jullie nog met leuke suggesties komen
Prachtige naam El.ias ♡ Wat voor categorie naam hebben je andere kinderen (hip of oldskool, nederlands/engels/welke taal dan ook) en hoeveel lettergrepen?
Ik vind Elias ook héél leuk, zou hem zelf kunnen kiezen maar hij kan niet bij onze achternaam. Geen idee in welke richting je iets zoekt dus ik roep gewoon wat; Milas Mikai David Milan Seppe Aaron Brent Lucas Ronan Ilias Pepijn Tobin Robin Runar Guido Jesse Joran Levin Nilas Bodhi Vince Novan Hidde Fedde Joris Quint Youri
Mooi, E.lias. ❤ Verdere suggesties vind ik lastig zonder iets van je smaak te weten, maar als ik uitga van E.lias en vijf letters: Jonas Ceder Silas Timéo Isaac Nolan
Rivas Dimas Milas Caden Floyd Myron Livay Xavio Ferro Armin Zayne Giani Devin Emile Lewis Julan Bronx Reese Kenzo Renzo Viggo Rowan Jaxon Milan
Jongensnaam met 5 letters: Lucas/Lukas Joris/Boris Silas Natan Dries Ralph Geert Jesse Judah Aaron Tjerk Fedde Ferre Tycho Felix
Mooi! Andere namen: Lucas, Felix, David, Jonas, Filip, Aaron, Milan, Oscar, Jules, Boris, Vince, Storm, Maxim, Viggo, Pelle, Sebas, Louis, Benja, Linus, Mateo, Isaac, Fedja
We hebben nu Een Nederlandse naam, maar wel uitspreekbaar in het Engels. Vinden het wel belangrijk dat de naam in het Engels uitspreekbaar is, gezien we veel vrienden in het buitenland hebben.
Lasse Tobin Robin Felan Jurre Sebas Jelte Kjeld Mats Jorn Jort Jorg Kobe Kalle Otis Mika Sjors Brent Seger Lucas Bruno Simon Steijn Thijs Corne
Ik vind E.lias prachtig. Ik hou van namen met 5 letters, mijn favorieten: David, Hidde, Jonas en Jurre. Verder: Aaron, Armin, Arvid, Bjorn, Bodhi, Boris, Brent, Caleb, Chris, Daley, Damon, Dario, Diëgo, Douwe, Espen, Ethan, Faber, Fedde, Felix, Ferre, Glenn, Idris, Ilias, Isaac, Jarno, Jaron, Jason, Jelle, Jonah, Joris, Judah, Julan, Keano, Kevin, Kyran, Lewis, Louis, Lucas, Mateo, Maxim, Milan, Miles, Mirza, Nasro, Niels, Nigel, Nolan, Novan, Oscar, Quint, Ramon, Remon, Renzo, Rivas, Robin, Rowan, Ruben, Sebas, Scott, Shane, Siebe, Silas, Simon, Stian, Stijn, Teije, Thian, Thias, Thijs, Tibor, Tobin, Viggo, Vince, Youri, Zeger