lekker lekker, ik heb zin in iets lekkers en omdat ik door de weeks goed op let mag ik iets lekkers eten op zaterdag, vaak maak ik appelcrumble of tiramisu, of muffins met stukjes nootjes en chocolade maar wil iets anders doen,, wat is jullie lekkerste tip om eens te proberen , laat mijn water tanden met je lekkerste toetje groets Fems
Toevallig had mijn moeder afgelopen zatedag een gewone simpele boterkoek gemaakt. Heerlijk zitten smikkelen!!!
chocolade taart, pandancake, of voor de kids ook heel lekker, mini saucijsjes met een knakworstje er in.
De lekkerste brownie ever: smelt 90 gram roomboter met 120 gram hele pure chocola. Even laten afkoelen en twee losgeklopte eieren er doorheen. 225 gram suiker en 90 gram bloem er snel maar met beleid doorheen roeren. 50 gram gehakte hazelnoten/pecannoten/macadamia's door het mengsel en 30 minuten op 180 graden in een ingevette ovenschaal bakken. Heel simpel te maken. En kijk uit..hij is verslavend!
Ik heb ook écht de kriebels om van alles te bakken! Na een tijdje rondkijken, heb ik besloten om brownies te maken! Ik heb een beperkte oven, hihi, zo'n kleine grill/oven combi! Dus appeltaart zit er niet in, cakevorm moet ik nog halen! Ben benieuwd welke ideeen er nog meer koekjes-recepten
Je kunt bij de supermarkt pakken kopen van het merk HOME MADE. Deze heb je met van alles zoals cake, brownies en ook koekjes. Deze koekjes zijn erg lekker,simpel en je kunt ze garneren met dat wat je zelf lekker vindt bv.chocola,nootjes, of andere garneerzoetigheden.Simpel,want er hoeft alleen maar water door het deeg heen,goedkoop en lekker!
oh die appelcrumble, hoe maak je die? Ze hadden altijd van honig die appelcrumble..jammie, maar zie die niet meer in de winkel.. Wilde dit weekend ook iets lekkers met de kindjes gaan maken, dus mischien die appel crumble wel.
als je van chocolade houd: arretjes cake wel flink wat calorieen gezonder: gewoon kwarktaart.. gedeeltelijk uit een pak, maar dan met extra fruit (aardbeien uit blik ofzo) .
Kersenflappen met slagroom mmmmmm bladerdeeg vullen met vlaaivulling uit zo'n blikje (kersen) in de oven slagroom kloppen en in een spuitzak doen Als de kersenflappen klaar zijn prik je de spuitzak erin en spuit je ze helemaal vol met slagroom. Echt zooo lekker! mmmmm krijg er weer zin in! haha
oeh.. lekker...! ik wou vragen.. zakken ze dan niet in, als je er een gat in prikt.. maar dat is natuurlijk niet meer mogelijk na die slagroom
met kiwi deze keer als topping, gebruik normaal aardbeien of sinaasappel, maar wil eens iets anders proberen.