De naam die wij voor onze ongeboren jongen hebben gekozen komt 185 keer voor in de laatste 12 maanden. En dat terwijl ik hier in Hoorn de naam nog niet ben tegen gekomen. Ach...ik maak me er niet druk om. IK vind het een geweldige naam...185 andere ook Kelsey komt 9x voor in de afgelopen 12 maanden Best uniek vind ik dan zo. En Damiën komt in deze schrijfwijze zo'n 33 keer voor en bij die andere link 0 keer haha
Heb je alleen gekeken op Aaron of op de twee namen achterelkaar. Ik ken namelijk wel een Aaron. Hij is nu geloof ik 21 jaar. Dus misschien is de site niet echt up to date.
Hier nog 1! Onze naam zit ergens in de middenmoot. Ikzelf heb genoeg ervaring met het altijd moeten herhalen en spellen van m'n naam dus m'n vriend en ik hebben gekozen voor een naam die wel bekend is, maar ook weer niet super populair. Als het goed is zullen er geen 6 met die naam in de klas zitten, straks.
Heb ook eventjes naar de links gekeken, Serjenka komt bij beide links geen enkele keer voor. De naam die we voor ons 2de kindje hebben als het een meisje wordt ook niet. Onze jongensnaam is op de eerste site 12x gegeven in nederland, op de andere site, vanaf 1990 toch wel door de 100X in het totaal.
Wij hebben namen die best vaak voorkomen, 266 en 291 keer. Kan er me niet echt aan storen, de jongensnaam komt het vaakst voor maar die staat toch echt muurvast
Er zijn de afgelopen 12 maanden 123 Sarah's geboren... maar ik weet zeker dat mijn Sarah het allerliefste is.
gelukkig. de namen die ik in petto heb komen weinig voor. meisjes naam 7x jongens naam 4x en de andere 1x ik houdt de namen voor me haha, zelfde geld vinden jullie hem leuk en wordt ie een stuk minder zeldzaam
guillaume 1x en eline 200x...Hier in FR Eline ook 200 ongeveer geloof ik, alleen dan op 65 miljoen mensen. En guillaume, hou maar op, wel duizenden keren....Maar dat vind ik niet erg. Ik vind dit mooie namen, klaar...
Jongen 0 keer Meisje niet bekend, maar als jongensnaam 4 keer -grinnik- ach, ik heb zelf ook een jongensnaam.
Er staat bij dat de naam Emme de afgelopen 12 maanden maar 1x is gegeven. Dat zijn wij dus! Hoe komt spaarbeleg aan deze gegevens eigenlijk?
De naam die wij onze dochter gaan geven is 47x voorgekomen...valt nog mee als je ziet hoeveel baby's er geboren worden hihi