Ben druk bezig spelletjes te zoeken voor op de ipad. (Zie mijn andere topic zoek nog steeds tips ) Voor sommige ben ik een update nodig van ios 7 Ik update verder liever niet omdat ik er nooit zo van hou dat het verandert. Als het werkt zie ik het nut vaak niet zo. Maar nu zijn er toch leuke spellen die ik wel wil spelen en moet ik updaten. Nu mijn (domme) vraag, hoe doe ik dat? In de appstore heb ik al gezocht op update ios 7 maar krijg dan alleen een guide te zien. Snap er niks van.
Je kan alleen maar de allernieuwste update doen dus de ios8.1 en daar zou ik voorlopig nog even mee wachten als ik u was
Ga naar je instellingen, algemeen en dan software update. Dan gaat die hem zoeken voor je en dan doen wat er staat
Je gaat naar instellingen op je ipad, zo'n grijs icoontje met radartjes. Daar ga je naar algemeen, en daar zie je ook een kopje updates. Als het goed is krijg je dan meteen je updates te zien. Ohaha ik was niet de enige die antwoordde!
Maar ik kan alleen 8 updaten dan? Geen 7 meer? Ga even kijken. Dan ga ik 8 idd maar even niet doen als dat de enige optie is.
Zie dat ik niet eens zou kunnen updaten omdat ik niet genoeg ruimte heb. Maar idd alleen 8 kan. Dan helaas doe ik het maar niet.
Updaten via itunes, dus aan de pc koppelen, dan kost het minder geheugen. Ik heb ios 8 op m'n ipad maar ik heb geen problemen hoor..
Hier op zowel telefoon als iPad iOS8. Enige is dat sommige apps ook ge-update moeten voor ze weer fatsoenlijk werken.