Hallo meiden, Ik kreeg het in één keer op mijn heupen. Sinterklaas het land uit, de kerstboom mijn woonkamer in. Nu hopen dat de kat hem een beetje heel laat. Wanneer zetten jullie de kerstboom neer?
Iig ná zaterdag. Dan vieren we dochters verjaardag en dan vind ik het nog zo'n sta-in-de-weg met al die visite en veel kindjes enz. Dus ik wacht altijd tot ná haar feest. Dus zeer ws zondag of maandag.... en dan maar hopen dat kleine zus er een beetje vanaf kan blijven....
Niet, want Kyra vindt het allemaal net iets te interessant en ik heb geen zin om politieagentje te spelen, of nog erger mijn dochter onder de omgevallen kerstboom vandaan te plukken.
Hij staat er sinda gister, alleen nog niet aangekleed, kregen onverwachts bezoek Ga vanavond en morgen verder, tenzij manlief vandaag bezig geweest is
geen kerst boom hierzo, maar zou het niet direkt naar sinterklaas doen,,kinderen kunnen we van helemala in de war raken.. zou sinterklaas afsluiten even rust van de spanning en dan wer samen de kerst boom optuigen. xxx