Hersenschudding tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ALeV84, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Gister een ongelukgehad waarbij ik mijn hoofd flink heb gestoten. De klap was vrij heftig, ik werd er draaierig van en nu nog steeds heb ik een flinke koppijn. Het zou een lichte hersenschudding kunnen zijn maar weten jullie of dat schadelijk is voor de baby? Ik ga het zo ook vragen aan de verloskundige hoor maar vinden jullie dat ik nu direct ook even de huisarts moet bellen?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, ik had gisteren al naar de HAP gebeld voor advies...dus ik zou zeker nu even bellen

3. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Absoluut even de huisarts bellen. Dat moet je altijd even doen bij het vermoeden van een hersenschudding. Eigenlijk had je gisteren al moeten bellen, waarschijnlijk had hij je dan een wekadvies gegeven. Of het schadelijk is voor de baby weet ik niet, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

4. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Grrrr waarom zijn die assistentes altijd zo irritant. Huisarts is met vakantie en aangezien ik vanmiddag toch naar vk moet is het niet nodig om dit aan een andere huisarts te overleggen. Wat moet een vk weten over hersenschudding??:x

Deel Deze Pagina