hele avond harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Britt2014, 7 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Hoi iedereen!

Ik vroeg mij af of mijn klachten herkenbaar zijn voor jullie en wat het eventueel kan betekenen.

Inmiddels ben ik nu 35+4 dagen en het is de laatste week gigantisch aan het rommelen. Elke avond heb ik aaneengesloten een harde buik dat gepaard gaat met menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik en flinke rugpijn. sinds vandaag is de kleine ook een stuk rustiger. Als hij beweegt is het wel gevoelig. Soms voel ik een gigantische druk in mijn onderbuik tegen mijn bekken aan.

Het moment dat deze klachten beginnen wordt nu steeds vroeger op de dag.

kan dit iets betekenen? Wie heeft hier ervaring mee?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier is het sinds deze week ook begonnen en het kan meerdere dingen betekenen. Het zou kunnen dat je uk aan het indalen is, dat je een blaasontsteking hebt, het kunnen voorweeën zijn en het kan zijn dat het echte werk begint.
    Ik heb er van de week ook wat bloedverlies bij gehad en toen uiteraard even contact opgenomen met de Vk. Moest toen m'n urine inleveren om uit te sluiten of het een blaasontsteking was en toen bleek dat dat het niet was, wilde ze mij toch even inwendig onderzoeken om te kijken of ik er geen ontsluiting door had gekregen.
    Gelukkig was dit niet het geval, maar een dag later kwam wel mijn slijmprop eruit zetten. Gister nergens last van gehad, maar vandaag is het al sinds 15.30 aan het rommelen en dat terwijl ik juist een rustige dag heb vandaag.

Als er bij jou regelmaat in zit zou ik nu in ieder geval alvast aan de bel trekken en anders morgen of als je je eerder zorgen maakt gewoon even bellen om erover te overleggen.

3. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Wow spannend voor jou ook! Hopelijk blijft de kleine nog ff zitten! Sterkte daarmee.
    als het morgen nog steeds zo is als nu dan bel ik wel even..denk niet dat ze hier veel mee zullen doen. Heb in tegenstelling tot jouw situatie geen bloedverlies

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik hoop het ook, in ieder geval tot 37 weken.

Hier nu ook geen bloedverlies meer gelukkig hoor en het was ook maar een klein beetje, maar toch....

Zou als ik jou was zeker gewoon even bellen en urine laten checken in ieder geval. Is je kleintje al ingedaald dat je weet?

5. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Urine was laatst nog goed..en heb verder geen andere klachten die overeenkomen met een infectie! Maargoed bellen kan altijd...afgelopen maandag was hij nog niet ingedaald maar lag wel tegen het bekken aan..

Deel Deze Pagina