Lieve meiden zoals jullie kunnen zien ben k 5,5 week zwanger,..en hebben er 20maanden overgedaan,..nu was ik dinsdag erg bang dat het verkeerd ging omdat ik een "bruine" veeg in mijn inlegkruisje had..dit is die dag 2x gebeurd, de volgde dag helemaal niets...(zie mijn andere topics) NU ben ik al wat meer gerustgesteld omdat ik nog steeds erg veel last van mijn borsten heb en totaal geen kramp heb, en voel me nog steeds hetzelfde,..alleen ik had even een vraagje wat is nou die waterige afscheiding die ik erg vaak in mijn inlegkruisje heb, het is voornamelijk doorzichtig en af en toe neigt het naar het bruine,...maar niet zo erg als die 2 "veegjes" van afgelopen dinsdag...herkennen jullie dit ook?...of hebben jullie er weleens wat over gehoord?...ik hoop stiekem dat ik nu dus niet bang gemaakt wordt met enge verhalen,..sorry ben zo onzeker aangezien we ook al een mk hebben gehad 11 maanden geleden...dankje meiden voor het lezen van mijn vraag! x
Hoi Allereerst gefeliciteerd! Ik heb het ik ook gehad, die bruine vegen en dan vooral met afvegen. Het was na 2 dagen over. Mijn ha zei ook dat zolang het geen rood bloed was en ik geen krampen had, het niet zorgwekkend was. Hij had gelijk. Snap dat je onzeker bent. Als je meer wilt weten kun je gewoon al de vk of de ha bellen hoor.
Zo lang je een helder bloedverlies hebt, zou ik me proberen niet al te druk te maken. En andere afscheiding hoort bij een zwangerschap.