Om de dag en dan 2 keer daarvan met zeep en 1 van die keren is na het zwemmen. Vind ik vaak genoeg de andere dagen gewoon goed wassen
In verband met zeer droge huid(atopisch) douchen we hier hooguit 3 keer per week en gebruik ik geen douchespul.... Bij een ongelukje spoel ik de benen en billen wel even goed af.
Iedere ochtend, gezellig met zn drieën. We hebben een grote douche en daarin staat een badje. Erg gezellig dus.
Hier gaan ze iedere dag onder de douche of in bad. Zelf douchen we ook iedere dag en vind het lekker fris .. meestal gaan ze met 1 van ons mee onder de douche of zitten ze naast ons in bad.
Om de dag. En in de zomer iedere dag, maar dan is het vaak even afspoelen en koelen met lauw water. De ene keer douchen we 's morgens samen of hij in bad en ik onder de douche en de andere keer voordat hij naar bed gaat.
Ik vind elke dag niet meer als normaal... als je ziet wat ze allemaal doen op een dag en lekker knoeien en spelen... zou t anders best een beetje vies vinden.
Hier 2x per week douchen of in bad, ik heb geen kinderen die hunzelf altijd vies maken . Elke ochtend wel hoofd, handjes en onderkant wassen. En ze wassen hun handjes zoiezo na toilletbezoek en voor het eten.
1 keer per week vast en zonodig vaker. Zomers dus meestal vaker, maar dan dus als het nodig is. Wassen wel dagelijks.
Elke ochtend en avond even wassen aan de wastafel. En dan ongeveer drie/vier keer per week douchen of bad.