Hier gemiddeld om de dag 's avonds in de douche... Haren wassen 2x per week. Op zaterdagmorgen zwemt ze altijd en dan douche ik haar daar! Hier staat ze er het liefst ook uren onder, dus altijd maar op tijd naar boven zodat ze nog een beetje op tijd in bed ligt! Handjes worden aantal keren per dag gewassen natuurlijk en op de resterende dagen billen even met washandje...
Hier 2 keer per week zeker, en indien nodig (als ze vies zijn van bv zand, schmink, eten) vaker. Vroeger ging de oudste wel elke dag, maar toen de 2e kwam werd dit iets minder. Jongste heeft last van een zeer droge huid dus mag ook niet te vaak. Dagen dat ze niet in bad gaan worden wel het gezich, handjes en onderkantje gewassen.
Twee keer per week.Ze hebben beide een zeer droge huid. Wel was ik de oudste dagelijks. De jongste dagellijks gezichtje en handjes. Rest wordt nog niet zo snel vies...
gemiddeld 5x in de week denk ik? De jongste slaapt beter in als ze eerst in bad is geweest e nde oudste gaat dan gewoon mee
meestal om de 2 dagen.. dan soms alle 2 tegelijk, maar ook soms om de beurt, zodat ze even alleen kunnen spelen. ze kunnen er zo van genieten heerlijk...
Een à twee keer per week. Als ik het vaker doe, dan staat hij helemaal onder de uitslag. Maakt niet uit of ik het alleen met water doe of met een hypoallergene badschuim: altijd uitslag en helemaal rood. Als je dat maar blijft zien bij je kind stop je wel met dagelijks douchen. Overigens wel elke dag ff over de billen met een billendoekje.
Hangt van het seizoen af. Hij zweet snel, en een echte buitenspeler en kliederkont. Dus is het warme seizoen elke dag. Als het kouder wordt speelt zijn eczeem op en gaat hij ongeveer 3x per week. En probeer ik hem met man en macht een beetje schoon te houden op niet in bad dagen.
Iedere dag in bad, met zijn grote broer. Niet alleen schoon, maar ook nog eens een groot feest en een moment van lekker de dag doornemen samen.