Hoi, Wij gaan ervoor om wat kilo's eraf te krijgen. Nou zijn we van plan de chips Koek en snoep te laten staan. En Thee tegaan drinken Maar zoeken we gezonde kleine tussendoortjes.. hebben jullie nog lekkere tips?
olijven, augurken, kommetje bevroren erwten of bevroren frambozen (kan je langer op zuigen) -ik weet het, ik ben raar-
Wat ik lekker vind als verantwoorde tussendoortjes zijn: Komkommer met evt wat aromat er op. Snoeptomaatjes, puntpaprikaatjes. Fruit, soepstengels , In het weekend, als ik zin heb in wat lekkers neem ik een zakje snack a jacks op een handje lays baked.
ik lees mee Bij de AH hebben ze van die " snoeptonnetjes" met radijsjes, gesneden bleekselderij, cherry tomaatjes enz. heerlijk! Mar wel prijzig hoor. Je kan het ook zelf maken, maar vaak is het hier een kwestie van geen zin...
Ik probeer ongezond snoep tegenwoordig ook te vevangen voor de meer verantwoorde tussendoortjes. Niet helemaal super verantwoord, maar wel minder calorieen bevattend: snack a jacks chocolade rijstewafels, knappertjes biscuitjes van Verkade, gedroogde abrikozen en tuttie frutti, handje japanse mix of nootjes, pinda- en kaaspepsels ipv chips en popcorn, maar dan wel gezouten en niet gezoet
Cracker of beschuitje met Huttenkase en daarop plakjes tomaat of komkommer, beetje peper of dille erop en smullen maar!!
Rolletjes met petrella bieslook.. Ik gebruik zelf altijd kipfilet of runderrookvlees gewoon gezouten.. Smeer ik een laagje op een plakje op rollen en smullen maar hmmmm
Genoeg keus! Er is al wat genoemd, dus hoop niet dat ik dubbel post. Ontbijtkoek Muesli reep Eierkoek Rozijntjes Radijsjes Bouillon. Mini worteltjes Augurkjes Evergreen Waterijsjes nu met aankomend zomer lekker! En caloriearm Handje walnoten Voor de echt stevige trek bijvoorbeeld een volkoren bol belegd met calorie arm beleg, zoals kipfilet, of stroop, of light jam.
yoghurt met aardbeien honing en walnoten, ik doe het als ontbijt maar kan ook zeker als tussendoortje.. of caramilesed pear thee met schepje honing. lekker en zoet .. een kadootje s'avonds op de bank.. liga valt ook wel mee met calorien,noten of studenten haver.. bij aldi hebben ze een lekkere notenmix met cranberry ook gezond en lkker.. succes
ik heb 's avonds na het eten tegenwoordig bijna altijd honger. Dan eet ik ofwel volle yoghurt met gesneden fruit erin of mätze crackers met kaas en komkommer erop.
komkommer schijfje, zuivelspread light erop, tuinkers erover roma tomaatje doormidden, zuivelspread light erop, tuinkers erover fruitsalade maken smoothies maken (evt met bevroren fruit) gedroogd fruit chips volkoren ontbijtkoek snack a jacks japanse mix volkoren eierkoek een dropje (15cal) vitalinea licht becuitje (15cal) lange vinger (20) rauwkost (worteltjes etc)
Een tijd geleden hebben we de snoep en chips ook verbannen naar het weekend. Ik at elke avond chips en man zat aan de chocola. Een slechte gewoonte. Nu koop ik alleen in het weekend chips (2 zakken voor 5 personen) en ik zorg dat die op zondag op is. Wij maakten ´s avonds vaak yoghurt, vla en cruesli, dat vult ontzettend. Wij hebben het nu te vaak gegeten en zijn het beu. Nu vaak een snee peperkoek of fruit. Als ik echt enorme trek heb dan pak ik een boterham. Het gaat best goed maar we hebben gisteren een verjaardag thuis gehad en ligt de kast nog vol lekkers, dat wordt streng zijn......uch