Hahaha! Ik heb ook het streven om het elke 2 week te doen, maar dat wil ook nog wel es langer duren. Ach, lig toch maar alleen in mijn bedje...dus niemand die er last van heeft Al vind ik een pas gewassen bedje toch wel héél fijn hoor, vooral als het buiten gedroogd is.
Elke week normaal gesproken, zomers wat sneller soms en winters soms wat langer, een dag of 9/10, maar nooit een maand niet.
1 keer per week of indien nodig (denk aan spuugbuien hihi e.d.) als het in de winter echter een week een keer niet lukt geen ramp maar de planning is standaard 1 keer per week en hang dan ook even het bedden goed buiten..
zoonlief 1 x per week en ons beddengoed om de 1,5 week verschonen was het dan zeg maar eens per 2 weken
elke week, in de zomer als er meer gezweten wordt 2 keer per week. Toen ons meisje een kleine baby was ook 2 keer per week.
jeetje, ik vind 1 keer per maand echt heel weinig, daar kan ik mij nu niks bij voorstellen. Dat is toch niet schoon??
1 x per 2 weken ongeveer. zomers wel eens meer, afhankelijk van zweet gehalte, maa wij zijn allebei geen zweters in bed eigenlijk. Als het echt heel warm is slaap ik OP het dekbed haha dus hoeslaken word dan helemaal niet vies.