Maar om heel eerlijk te zijn vind ik 1 keer per 4 à 6 weken echt ranzig, iedereen zweet 'snachts dus dan is je bed echt niet meer fris na al die tijd.
nee geen droger hier in de zomer gaat het gewoon naar buiten en in de winter aan het rek hoog uit een dag is het droog
1x per week! Nu met de zwangerschap 2x per week. Maar dat komt omdat ik een superneus heb en van bijna alles misselijk word! Dus wil dan iets vaker een bedje dat naar fris wasmiddel ruikt.
Oh en we hebben trouwens geen droger. 'S winters gaat het dekbedovertrek over het rek van de trap en is dan na 1 dag alweer droog en de kussenslopen in een lege kamer met de rest van de was. Zodra het zonnetje goed schijnt gaat wordt de was buiten opgehangen!
Elke week en in de zomer soms vaker. Maar dat ligt eraan, alleen als ik in m'n blote kont heb geslapen! HEEERLIJK!!!
mijn beddengoed was ik gelijk vroeg in de ochtend als ik op sta en 'savonds is het al weer droog, ook in de winter is het snel droog. ik wil geen droger dus alle was en bedden goed gaat op de rekken of op de verwarming
Twee keer per week. Ik kan er niet zo goed tegen als dekbed zacht wordt. Ik slaap het lekkert onder een 'crispy', schoongewassen dekbed Verheug me nu alweer op het buitenhangen want dan worden ze extra crispy.
Van ons elke zondag. Van mijn zoontje 2 x in de week 1 x in de 2 weken vind ik ook nog wel kunnen maar 1 x inde 4 a 6 weken vind ik ranzig Je stopt het in de wasmachine en hangt het op. Na een Dag is het droog. Droger heb ik maar gebruik ik haast niet
elke week 1 dekbedhoes en 2 keer per week de hoofdkussens ik heb 2 dekbedden op mijn bed met 2 verschillende hoesen 1 zwarte en 1 zwart witte nu en dan heb ik dus 4 kussenslopen voor 1 week de onderste dekbedhoes was ik en dan gaat de schone bovenop en zo wisselt dat dus wekelijks maar elke week lig ik onder een schone
Hier verschoon ik 1x per week ons bed, soms zelfs 2x per week. Van ons meisje doe ik het 2 keer per week en iedere dag een schone hydrofielluier voor onder haar hoofdje.
ahhhh jij maakt een geintje he! 1 keer in de 6 weken ik doe nooit mijn dekbedhoes in de droger altijd gewoon op de lijn mijn dekbed zelf was ik haast nog vaker dan jij doet
1 keer per 6 weken das toch een geintje zeker he?? Ik heb geen droger en doe het ook elke week, in de zomer vaker. Dat vind ik echt meer dan ranzig!
Om de week in principe, maar aangezien ik de eerste fles op bed geef komt het nog wel is voor dat er 3 keer per week schoon goed op het bed moet.
bedje van kleine minimaal 1x per week maar vaak wordt hoeslaken wat vaker verschoond ivm kwijlen. mijn bed wordt om de week verschoond. dat is het voordeel van alleenstaand zijn met een 2-persoonsbed. de ene week lig ik aan de ene kant van het bed en de andere week draai ik gewoon het dekbed om en ga ik aan de andere kant liggen