mamafiets fietskar of bakfiets

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat kies jij

1. mamafiets

2. fietskar

3. bakfiets

4. anders ....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik wil binnen kort weer gaan fietsen zoon moet 3 keer in de week naar de psz en dat loop ik nu maar met de fiets is makkelijker. nu zit ik te twijfelen wat ik neem

of een bakfiets of een mama fiets of een fietskar. tis nu nog voor 2 kindjes maar waarschijnlijk gaat er ook een derde komen (mocht het ons gegeven zijn)

wat is het makkelijkste een mamafiets is makkelijk maak als de kleinste te groot word voor het voor zitje moet zij naar achter en dan zou zoon altijd mee moeten fietsen.

een fietskar heb je gaan zicht op want het is achter je

een bakfiets past hier niet in de schuur en daar zouden we dus een extra berging voor moeten maken.

ik heb 700 ervoor over dus dat is geen probleem.

waar zouden jullie voor gaan?

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Bakfiets met bakfietspyama

3. Always Mamma

Always Mamma Actief lid

26 jan 2011
    123
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik heb een mammafiets!!! Maar ik heb ook een fietskar. Ik vind het beide best wel handig hoor. Ben nu in verwachting van de derde maar mijn oudste is 6 dus tegen de tijd dat we weer kunnen gaan fietsen straks als kleine ukkepuk er is dan fietst de oudste gewoon naast me. En als we echt met zijn alle gaan fietsen heeft mijn man nog zo'n fiets achter zijn fiets en gaat de oudste daarop.
    Maar als je het geld ervoor hebt zou ik misschien toch ook wel weer voor de bakfiets gaan...

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb een mama fiets maarja dat is voor mij het makkelijkste want heb maar 1 kindje :D

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

mamafiets + fietskar. meer voor de oppaskids de kar.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier zou het een mamafiets zijn als ik een andere fiets moet, puur omdat we groter niet kwijt kunnen aan boord + lastig aan de wal zetten. Als we een huis hadden had ik denk voor bakfiets gegaan

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bakfiets! Eerst zei ik fietskar, maar nu ik een bakfiets heb roep ik bakfiets. Veel gezelliger, je hebt veel meer contact met de kinderen erin dan in de fietskar. Mamafiets daar mag je jongste nog niet op/net wel misschien, maar bij een 3de heb je hetzelfde probleem de eerste 9 mnd.

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou zeggen een mamafiets & een fietskar!
    Kun je ook makkelijk is met enkel de fiets weg en ook vol met het hele gezin erop! :)

Ik heb sinds gisteren mijn mamafiets, echt heerlijk! De fietskar had ik al (dan wel voor de hondjes)

Fietstassen erop, buggydrager erop en ik kan met heel mn hebben en houwe er op uit! :D

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Mamafiets. Mijn dochter van ruim 2 zit nog steeds wel eens in het voorstoeltje. Tegen de tijd dat jij weer een kindje erbij zou hebben kan je oudste al zelf fietsen, neem ik aan. Zeker voor korte stukjes.
    Een bakfiets lijkt me ook heel leuk en handig, maar wel als tweede keus (dus pas eenmaal als je een moederfiets hebt).

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mamafiets. Heel simpel, omdat we de plek niet hebben voor een fietskar of bakfiets.

11. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Mamafiets, lekker makkelijk!
    Neemt weinig ruimte in en is lekker wendbaar.

Stel je voor tegen die tijd komt er nog een derde heb je de mogelijkheid een speciale pakjesdrager op je mamafiets te zeten zodat je 2 kindjes achterop kunt vervoeren:)

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Bakfiets!

13. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb een babboe bakfiets gehad naast mijn mamafiets. Maar trapte me echt een ongeluk op dat ding. Misschien is de elektrische bakfiets wel ideaal maar de gewone vond ik echt te zwaar trappen.

14. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik zeg een mamafiets met fietskar!
    Vooral die fietskar is ideaal.
    Mijn zoontje van bijna 3 en mijn zoontje van 5 maanden zitten ( de baby ligt ) in de kar, en de oudste fiets nu sinds 2 weken zonder zijwielen zelf, maar ging anders achterop.
    En als ik er 1 mee neem kan dat gewoon op de fiets.
    Bovendien ben ik een paar keer naar het dorp bij ons gefiets afgelopen week, en dat is ideaal. Koppel de kar af, wiel eronder en verder lopen om te winkelen;)
    Ik heb wel een kar die door de deuren past;)
    De kids vinden het ook fijn, de middelste zit lekker op zijn gemak alles te bekijken ( en ik hoor hem prima ) en de baby valt gelijk in slaap als ik ga fietsen.

Succes!
    Gr MB2005.

15. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Bakfiets, Wel met 1 wiel aan de voorkant. Dat fiets helemaal niet zo zwaar. Niet veel zwaarder dan m'n mamafiets deed.

Deel Deze Pagina