Niet, alleen een sms als we zijn aangekomen. En misschien nog een keer een sms tussendoor als ik daar zin in heb.
We sms-en in ieder geval een keer als we zijn aangekomen. Tijdens een midweekje of weekend horen ze verder niks van ons. Als we een week of langer gaan, neem ik tussendoor nog wel eens contact op. Maar hoe en hoe vaak is een beetje afhankelijk van de vraag of we internetverbinding hebben. Hebben we dat niet, dan stuur ik wel eens een sms-je (en soms als ik antwoord krijg, worden dat er een paar.) Als we internet hebben, mail ik wel wat vaker. Als mijn ouders op vakantie zijn, vind ik het ook wel leuk om om de paar dagen een mailtje van ze te krijgen.
1x om te zeggen dat we er zijn.. En verder ben ik op vakantie alleen bezig met mijn gezin en denk ik niet zo aan de mensen thuis.
We bellen even als we aangekomen en gesetteld zijn. En dan, afhankelijk van de vakantieduur, om de paar dagen.
Ik bel mijn moeder sowieso 1 a 2 keer. Dat deed ik voorheen niet maar door haar Alzheimer laat ik liever niet teveel dagen tussen ons contact zitten. Lief belt zijn ouders vaker op vakantie dan wanneer we thuis zijn haha. Ik denk zo om de dag. Ik heb er geen problemen mee, vind het wel lief. Bovendien belt hij als ik onder de douche sta en aangezien dat toch uren duurt....
Toevallig zijn mijn ouders nu in Griekenland dus moeten ze 2 weken lang hun kersverse kleinzoon missen. Dus we appen toevallig nu om de dag. Krijgen ze een foto en ze vragen hoe het gaat. Als wij op vakantie zijn krijgen ze een app dat we goed zijn aangekomen en soms bel ik 1x maar alleen als we langer als een week weg zijn.
Mijn ouders zeker en vast een sms als we zijn aangekomen. En voor de rest 1 à 2 keer per week. Soms stuur ik mijn moeder ook gewoon een mail ipv te bellen. Mijn schoonouders wat vaker - elke 2 dagen ofzo - omdat het slecht gaat met hun gezondheid .
Dit Alleen als er echt iets dringends is. En ik moet zeggen dat er tegenwoordig af en toe een whatsappje tussendoor sluipt, hihi. Het is nu zoooo makkelijk om even een leuk fotootje van hun kleinkind te sturen En als er een verjaardag in onze vakantie valt, bel ik wel altijd even.
Niet! We horen mekaar sowieso een keer in de twee weken en verder niet. We komen er een keer in de 4 weken
Wij zijn nu op vakantie in t buitenland maar bellen niet enkel een sms dat we veilig zijn aangekomen ,verder Skypen we om de paar dagen omdat we dan gezellig bijkletsen met mijn schoonouders
Elke dag maar dan gaan we ook niet buiten Nederland op vakantie (geen extra kosten). Spreek mijn ouders gewoonlijk ook dagelijks en zie ze meerdere keren per week.
Wat Cygnet zegt...geef die vent van je een (staal)schaar om de navelstreng met z'n moeder door te knippen! Ik vind het echt ziekelijk om zo vaak te bellen, tenzij er sprake is van ernstige ziekte o.i.d. natuurlijk. Je bent toch volwassen en geen kind meer! Wij bellen alleen om te melden dat we veilig zijn aangekomen en hebben een uitstekende band verder.
Ik sms als we veilig geland zijn en bv als we iets heel leuks hebben gedaan. Hoogstens 2 of 3 smsjes hoor! De rest horen ze wel als we terug zijn.
Ik vind het ook wel heel erg dat je vriend 2x per dag met zijn moeder belt op vakantie! Ben echt zoooooo blij dat mijn man niet meer zo is! Als wij op vakantie zijn bellen we mijn ouders niet, en mijn so 1 keertje ofzo.