Hoe vaak bel jij je ouder(s) als je op vakantie bent?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Pluis81, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Niet, alleen een sms als we zijn aangekomen. En misschien nog een keer een sms tussendoor als ik daar zin in heb.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    We sms-en in ieder geval een keer als we zijn aangekomen. Tijdens een midweekje of weekend horen ze verder niks van ons. Als we een week of langer gaan, neem ik tussendoor nog wel eens contact op. Maar hoe en hoe vaak is een beetje afhankelijk van de vraag of we internetverbinding hebben. Hebben we dat niet, dan stuur ik wel eens een sms-je (en soms als ik antwoord krijg, worden dat er een paar.) Als we internet hebben, mail ik wel wat vaker.
    Als mijn ouders op vakantie zijn, vind ik het ook wel leuk om om de paar dagen een mailtje van ze te krijgen.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

1x om te zeggen dat we er zijn.. En verder ben ik op vakantie alleen bezig met mijn gezin en denk ik niet zo aan de mensen thuis.

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Volgens mij is die navelstreng van staal,die krijg je niet doorgeknipt..;):D

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    We bellen even als we aangekomen en gesetteld zijn. En dan, afhankelijk van de vakantieduur, om de paar dagen.

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Elke dag :) haha

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik bel mijn moeder sowieso 1 a 2 keer. Dat deed ik voorheen niet maar door haar Alzheimer laat ik liever niet teveel dagen tussen ons contact zitten.

Lief belt zijn ouders vaker op vakantie dan wanneer we thuis zijn haha. Ik denk zo om de dag. Ik heb er geen problemen mee, vind het wel lief. Bovendien belt hij als ik onder de douche sta en aangezien dat toch uren duurt.... :D

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Waarschijnlijk 1 keer.
    Om te vragen hoe het met mn katten gaat.

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Toevallig zijn mijn ouders nu in Griekenland dus moeten ze 2 weken lang hun kersverse kleinzoon missen. Dus we appen toevallig nu om de dag. Krijgen ze een foto en ze vragen hoe het gaat.

Als wij op vakantie zijn krijgen ze een app dat we goed zijn aangekomen en soms bel ik 1x maar alleen als we langer als een week weg zijn.

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mijn ouders zeker en vast een sms als we zijn aangekomen.
    En voor de rest 1 à 2 keer per week.
    Soms stuur ik mijn moeder ook gewoon een mail ipv te bellen.

Mijn schoonouders wat vaker - elke 2 dagen ofzo - omdat het slecht gaat met hun gezondheid :(.

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Dit :)
    Alleen als er echt iets dringends is. En ik moet zeggen dat er tegenwoordig af en toe een whatsappje tussendoor sluipt, hihi. Het is nu zoooo makkelijk om even een leuk fotootje van hun kleinkind te sturen :)

En als er een verjaardag in onze vakantie valt, bel ik wel altijd even.

12. eline20

eline20 Niet meer actief

Niet, ik heb toch vakantie?

13. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik ook zekr elke dag en ook nog appen :p

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Niet!

We horen mekaar sowieso een keer in de twee weken en verder niet. We komen er een keer in de 4 weken

15. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Wij zijn nu op vakantie in t buitenland maar bellen niet enkel een sms dat we veilig zijn aangekomen ,verder Skypen we om de paar dagen omdat we dan gezellig bijkletsen met mijn schoonouders :)

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Elke dag :) maar dan gaan we ook niet buiten Nederland op vakantie (geen extra kosten). Spreek mijn ouders gewoonlijk ook dagelijks en zie ze meerdere keren per week.

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Alleen veilig aangekomen telefoontje/ smsje

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat Cygnet zegt...geef die vent van je een (staal)schaar om de navelstreng met z'n moeder door te knippen! :$

Ik vind het echt ziekelijk om zo vaak te bellen, tenzij er sprake is van ernstige ziekte o.i.d. natuurlijk. ;) Je bent toch volwassen en geen kind meer!

Wij bellen alleen om te melden dat we veilig zijn aangekomen en hebben een uitstekende band verder.

19. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik sms als we veilig geland zijn en bv als we iets heel leuks hebben gedaan. Hoogstens 2 of 3 smsjes hoor! De rest horen ze wel als we terug zijn.

20. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik vind het ook wel heel erg dat je vriend 2x per dag met zijn moeder belt op vakantie! Ben echt zoooooo blij dat mijn man niet meer zo is!

Als wij op vakantie zijn bellen we mijn ouders niet, en mijn so 1 keertje ofzo.

Deel Deze Pagina