Och jeetje, ik voel mij ineens ziekelijk omdat ik mijn ouders vaak spreek. Óók op vakantie. Niet meerdere malen per dag trouwens, maar minimaal om de dag. Thuis bel ik elke dag. En dan zie ik ze ook nog eens meerdere malen in de week. Oh ja, ik zal wel geen eigen leven hebben, dat is het *grinnikt*.
Wij wonen naast mijn schoonouders, dus mijn man ziet ze elke dag, maar vakantie is vakantie. Als wij of zij weg zijn is er weinig tot geen contact. Mijn man is daar trouwens nogal rigoureus in, toen mijn schoonouders vorig jaar drie weken weg waren, zochten wij de communiekleding van mijn man. Dus hij even bellen, met de deur in huis: waar ligt dat, leg later wel uit waarom.. Niet "hoe gaat het" of " niet schrikken", maar patsboem... Dat vond ik dan wel weer raar..
Gelukkig ben ik dus niet de enige die geen leven heeft haha En ik maar denken dat ik wel een eigen leven heb
Om de dag,al zou ik iedere dag bellen so what!.Als je man daar behoefte aan heeft wil niet zeggen dat hij onvolwassen is of geen eigen leven heeft,maar juist heeft hij dat wel.Wie ben je als vrouw die beslist over wat je man doet of moet doen....dan heeft hij juist geen eigen leven als dat bepaalt wordt door de vrouw pfffffff.
Laatst 2,5 week op vakantie gweest. 1 keer gebeld, om te checken of mijn telefoon het deed Wel elke dag whatsappen, foto van de kleine sturen ed.
Ik bel niet, maar stuur elke 4 of 5 dagen een smsje. Normaal bellen we ook maar één keer per week ofzo. Ik zou ook een flinke heggeschaar pakken voor die navelstreng van je vriend.
Op onze huwelijksreis hebben we een smsje gestuurd dat we goed aangekomen waren en hebben we 1 keer gebeld om te melden dat er een kleinkindje op komst was ( ik had daar een posi test en manlief kon niet meer wachten om te bellen ) Maar anders idd enkel een smsje om te zeggen dat we goed zijn aangekomen
In het buitenland bellen we niet te vaak, maar wel iedere dag whatsapp of emails (met foto's!). En als we niet op vakantie zijn bel ik mijn moeder elke dag. Soms meerdere keren. Heerlijk! Mijn man belde zijn moeder ook elke avond even op, maar helaas is ze overleden. Geniet ervan zolang ze er zijn.
Wanneer wij in de zomer op vakantie zijn (kamperen en rondtrekken met caravan), dan sms ik wanneer we op een nieuwe plek zijn aangekomen en ik bel dan 1 x per week ongeveer (wij zijn bijna 3 weken weg).
Buitenland bellen we elke dag. In nl weekendje weg, dan bellen we bij aankomst, en als we bijna thuis zijn.
Ik stuur een sms dat we veilig aangekomen zijn en verder niet. Maar waarover belt hij ze dan? En thuis? Vind het wel erg veel.
Alleen m door te geven dat we goed aangekomen zijn en als ik echt iets te melden heb. Dus mss 2 x in totaal. Ach ja je man belt vaak, maar als hem dat plezier doet . Of irriteert het je? Kan ik me nl ook wel een beetje voorstellen,
Ik snap ook niet echt waarom dat nou zo erg is. Op vakantie bel ik 2 vriendinnen ook elke dag. Heb dan juist tijd om lekker te ouwehoeren als we iets ondernemen bel ik natuurlijk niet, maar alsi k op vakantie ben is het meestal ook veel relaxen.
Hij belt ze gewoon voor een praatje,ook omdat dat van hem verwacht wordt. Hij belt zijn beide ouders meerdere keren per dag,zijn vader belt hem ook gemiddeld 2 keer per dag en dan smst hij nog met z'n moeder: "ik ben op m'n werk hoor moedertje" of "ik ben weer thuis hoor". Zulk soort dingen..