Hoi meiden, ik ben geloof ik een beetje verslaafd aan t forum hier! ik ben er iedere dag (tenzij echt geen computer in de buurt) en ik heb meerdere topics waar ik dan in schrijf..... ik heb het er naar mijn zin dus voor mij is t ook echt ontspanning. maar vraag me wel ff af hoe vaak en lang zijn jullie hier eigenlijk zo per dag/week? Groetjes!
Te vaak Iedere dag, en kijk echt meerdere keren per dag. Tsja ben gewoon verslaafd maar ja ik heb er zelf geen problemen mee
Veeeeel te vaak en ook te lang! Eigenlijk ben ik elke avond hier, zit dan ondertussen op msn en spiek tussendoor hier op het forum. Verder soms ook overdag als ik niks te doen heb, of als vriend met de kindjes weg is, dan is de 'drang' al snel groot om even snel te komen spieken ! Haha, kortom, ik ben gewoon verslaafd!
Bijna de hele dag wel zo tussendoor De laatste tijd klap ik mijn laptoppie pas rond 23.30 uur dicht. Ben maar een heel klein beetje verslaafd
Hier nog een verslaafde! Ik ben er ook elke dag, vaak ook wel meerdere uren per dag (sowieso veel 's avonds, maar ook overdag als ik aan 't werk ben tussendoor steeds eventjes spieken). Zelfs op vakantie kon ik niet helemaal zonder .
TE VAAK Als ik aan het kolven ben zit ik sowieso te forummen en dat doe ik dus een paar keer dag en dan tussendoor als Sem slaapt dan kijk ik ook nog vaak, zal moeten afkicken als ik weer moet werken haha
tegenwoordig weer elke dag....overdag ff tussendoor..en s'avonds zit manlief op zijn comp en ik op de mijne hier te rommelen en we hebben nogsteeds een geweldig huwelijk hoor hihi
Whahaha hier ook zo, zitten we tegenover elkaar aan de keukentafel, ieder aan zijn eigen laptop en dan msnen naar elkaar
De hele dag door, mijn startpagina is ZP! Post dan wel niet zoveel, en ook niet speciaal in één deel van het forum maar overal wel een beetje..