Sprak laatst een vriendin die op een ander forum zit (snap je niet he?) en die zag deze toen stond ze wel even te kijken van hoe groot het hier is idd... Maar ook ik zal het toegeven.... ben zp-verslaafd.... elke dag staat de computer aan, tussen de hhklusjes door zit ik altijd hier en moet ik zp samen met hyves en nog een aantal sites echt even bekijken.
het was een reactie op de vraag. maar ik ben ook een zp-holic... een hele stap om het te erkennen, maar dat is de eerste stap he?
haha ok volgens mij is de eerste stap ontkenning, die heb ik al gehad, hahah! 'Nee hoor, schat! Ben niet constant bezig met dat forum' hihi
Ik zit hier ook teveel op. Alhoewel. Wat is teveel? Mijn huishouden en normale leven hebben er niets onder te lijden hoor. Maar ik ben minimaal 1 tot 2 uur per dag hier (op drukke dagen) en op dagen dat ik de hele dag thuis ben (wat vaak voorkomt de laatste weken) eeeh een uurtje of 5 tot 10??? Hahaha.
Ook ik ben hier echt te vaak. Nu ben ik dus op mijn werk en dan kijk ik eerst altijd even op zp. Moet ook zeggen dat mijn werkmotivatie op het moment wat gedaald is nu we gaan integreren en ik bijna zeker weten niet mee kan. Maar goed, ook 's avonds ben ik niet weg te slaan achter die laptop vandaan .
Same here, hahaha! Heb vrijwel de hele dag deze pagina geopend staan, om regelmatig ff te checken wat er gebeurt...
hihi...same here!! Ik moet de laptop letterlijk afzetten (ipv slaapstand) en opbergen....zodat ik er niet door word afgeleid...anders kijk ik om de haverklap ff hier hoor! Dochterlief komt soms al aan me arm hangen als ik naar de laptop kijk hahaha...want dan ben ik weer even zoet...en afgeleid! Ze leidt er niet onder hoor, ze heeft zat te doen en we zijn ook vaak buiten. Ik heb nu vaste tijden...dus in de ochtend als we ontbijten fftjes....en erna als ze heel even tv kijkt om goed wakker te worden...en dan tussen de middag als ze in bedje ligt....en dan tijdens het eten maken..en erna nog eventjes...en soms ook een avondje als manlief niet erop wil..
Ook ik ben hier dagelijks Zelfs in de pauzes op het werk check ik de site even haha Het is ook zo'n gezellig forum!
Verslaafd? Ikke?? Welnee. Ik kon hier nooit (weg). Mijn man vindt het prima. We zitten s'avonds ook vaak smaen met onze laptops aan de keukentafel. De comp staat de hele dag eigenlijk wel aan en tussendoor spiek ik even. De kids krijgen hun aandacht, mijn hh wordt gewoon gedaan dus geen probleem ermee.
Bijna elke dag. Als ik overdag vrij ben staat de laptop vaak de hele dag aan en dan kom ik af en toe tussen de bedrijven door even spieken.
Doordeweeks staat hij gewoon aan als ik op het werk zit. In het weekend kijk ik hier niet veel maar komt omdat we bijna nooit thuis zijn.
als het lukt ben ik hier elke dag soms meerdere keren per dag ik kijk wat ik leuk vind om met mee te schrijven en soms reageer ik op dingen.. maar reageer zeker niet alles haha dan ben ik hier morgen nog niet klaar haha...
iedere dag, meerdere keren. Ik lees bijna alles maar post bijna nooit. Hmmmm misschien toch maar een beetje actiever mee gaan kletsen Anders is het ook een beetje sneaky he! hahaha
te vaak elke dag 2 keertjes of zo. zat ook op een andere site maar dat kon ik even niet meer aan iedereen in mijn vrienden lijst werd zwanger behalve ik.. nou dat trok ik niet meer. probeer hier ook mee te minderen.maar kan hier wel beter vragen vragen en krijg gewoon antwoord en op die andere site niet zo. xxx
echt iedere dag! sochtends voor ik naar mijn werk vertrek, smiddags (net als nu) tijdens mijn pauze en als ik vanavond thuis kom en heb gegeten ook weer ik zit met mijn laptop op de bank zodat ik terwijl ik hier op dit forum aanwezig ben en vrolijk mee klets geen van mijn favorite series moet missen