Even van me af typen hoor: Kennen jullie dat ook ?Van die dagen dat je je ineens irriteert aan alles wat een troep is,of lijkt voor je gevoel,ben kasten aan het uitmesten,heb de badkamer al helemaal door de chloor gehaald,zo meteen begin ik in de keuken ,ik word echt kriegel overal waar ik kijk lijkt troep te liggen AAAAARRRGGGHHH....... Het is hier in huis eigelijk altijd opgeruimd maar vandaag zie ik het allemaal even anders:x:x:x Zo dat luchte op,terug aan de poets
Vind zulke dagen heerlijk..Alles is dan weer netjes en schoon.. Al is het hier bijna altijd opgeruimd en schoon.. Maar soms moeten de kasten gewoon even op de kop etc.. Ken het..
Inderdaad heel herkenbaar, lekker gebruik maken van deze poetsdrift. Je mag hier ook wel even komen, haha, bij ons is het iets minder netjes de laatste tijd. We gaan bijna verhuizen, dus nu heb ik geen zin meer om het huis schoon te maken.
Jaaaaaaaaa zo herkenbaar! dan kom ik volop chagerijnig thuis en MOET ineens alles schoon. Dan eet ik soms om 2100 uur omdat ik eerst alles schoon moet maken. Ik moet zeggen... Ik doe het dan wel een stuk sneller dan normaal Roetsjjj door mn huis heen. Dan heb ik weer rust...
Hier is er dus wel altijd troep...tja krijg je met een dochter van bijna 4, een hond en vooral een man Soms dan vliegt smorgens om 8.00 het speelgoed al om me oren en heeft ze haar hele kamer overhoop gehaald. Of ik sta op en manlief heeft om 5.30 lekker met zijn modder schoenen een spoor gemaakt door huis en vind ik overal zijn was.... Of de hond heeft ruzie gehad met zijn speelknuffel en ligt er overal de plukken vulling.....aaaaaaahhhhhhhhh
Oja, ik ken het....dan moet alles schoon. En dan heb je alles schoon, banjeren de katten, hond, kinderen en man er weer door heen. Dus na een paar uur heb je het resultaat van voor de grote schoonmaak weer. Soms vraag ik me echt af waar ik het allemaal voor doe...zucht
Hier is het ook vaak troep, alles wat ik opruim haalt mijn zoontje weer vrolijk uit de kast... Achja, good mothers have sticky floors and happy children!
Haha heel herkenbaar ja, vooral mn vriend heeft het maar die doet er dan niks aan haha die loopt alleen maar te zeuren. En als ik dan zeg dat de schoonmaakkabouters in staking zijn door zn zeuren kijkt hij me raar aan haha. Wat is er nou zo moeilijk aan om zelf even de handjes uit de mouwen te schudden en mee te helpen. Samen gaat het zoveel sneller.
Zo,kasten uitgemest,alle kleren uitgezocht en naar roemenie container gebracht,keuken schoon,speelgoed uitgezocht en wat kapot was weggegooid,badkamer schimmelvrij,kinderkamers op orde inclusief de kledingkasten.....Nu kantoor nog,maar ik kan bijna weer rustig ademen!....eerst even bakkie thee!
Kan ik je niet inhuren? haha nee geintje Maar je bent lekker op dreef hoor ik al Geniet maar even van je bakkie thee!
Whahahaha, das helemaal herkenbaar. Heb je net de hele keet schoon, struinen ze met vieze voeten naar binnen. Of verzinnen ze wat te klussen, met als gevolg overal rommel. Want tja, achter je kont op je zooi opruimen is toch wel heeeel moeilijk. Afwas op t aanrecht zetten ipv in de lege vaatwasser. Brr, eng hoor dat ding open doen Brood smeren en dan gewoon alles laten liggen, etc etc. Maar de poetswoede herken ik wel. Alhoewel ik (gelukkig) wel wat makkelijker ben geworden sinds de kids. Idd happy kids and a sticky floor. En die vloer doen we dan savonds nog maar even
hahaha vooral dat van de vaatwasser is ZEER herkenbaar lol 'ja nee daar had ik even geen tijd voor, duurde te lang' kost veel tijd hoor die vaatwasser te openen en even snel de borden erin te zetten haha