Ik word zo langzamerhand gek... Ons lieve mannetje 5 maanden oud nu, wil al dagen niet slapen. Ligt maar te huilen (lees krijsen) in zijn bed, en het lukt hem niet om in slaap te komen. hij slaapt wel maar dan s'avonds om een uurtje of 21:00 tot de volgende ochtend 8 uur, maar dit heeft hij altijd gedaan Zodra ik met de wandelwagen ga lopen valt ie met een half uur/ uur wel in slaap, maar dit kan ik ook niet elke keer doen.. Is dit een zogezegd sprongetje????? Wie heeft er evt tips voor mij??
Wat vervelend zeg, voor jullie allemaal! Het zou een sprongetje kunnen zijn maar ook zo veel meer. Hoe is het met zijn tanden? Misschien overdag voor het slapen dentinox op zijn tandvlees smeren. Soms zie of voel je nog niets maar hebben ze toch last van een duwende tand. Huilt hij al bij het naar bed brengen of pas als je wegloopt? Ik merk dat mijn dochter (5,5mnd) nu een beetje verlatingsangst krijgt. Zodra ik uit zicht ben begint ze te miepen. Mijn oudste had dit ook maar dat was na een paar weken over. Heeft hij het misschien te warm of koud? Krijgt hij al bijvoeding? Zo ja, sinds wanneer? Toen we mijn dochter een paar happen fruit hadden gegeven was het ook een paar dagen drama. Vandaar dat we nu wachten tot ze 6 mnd is. Allemaal dingen waar je zelf ook al aan hebt gedacht maar wie weet net aan een ding niet. maar ja, er zijn wel honderden dingen die de oorzaak zouden kunnen zijn. Lastig he...