Hoi Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben.. maar nu heb ik t idee dat ik flink de griep krijg! Keelpijn, verkouden, hoesten! ik weet niet of dat kwaad kan.. maak me een beetje zorgen! Liefs
denk niet dat het kwaad kan, is allicht erg lastig.... en je kan niet alles innemen om de pijn te verzachten
Kan verder niemand dr wat van zeggen? het is steeds erger.. lig nu op bed met koorts.. en mn helemaal kop zit dicht! echt vervelend!
Ik ben verkouden en wat ik doe is stomen. Ik gebruik geen neusspray. Merk wel dat het iets langer duurt voordat het over is. Anders bel je de dokter (verloskundige?). Hij/zij kan wel aangeven wat je mag gebruiken. Beterschap!
Kan geen kwaad! Ik ben met mijn eerste zwangerschap goed ziek geweest met griep! Had goede koorts! Tsja.. vervelend, maar kan geen kwaad!
Daro zoutoplossing, of zelf zout oplossen in water en opsnuiven helpt heel goed tegen een "dicht" hoofd (idd geen neusspray tenzij het babyneusspray is, dat mag wel). Ik had vandeweek zelf veel hoofdpijn vanwege verstopte bijholtes en heb de Daro van de kinderen gebruikt. Ik was er binnen een dag vanaf (van de hoofdpijn). Heb hier op het forum een tip gelezen om de zoutoplossing in je neus te druppelen als je op de kop hangt. Is wel erg pijnlijk om op de kop te hangen met die hoofdpijn, maar zo loopt de zoutoplossing idd wel rechtstreeks de holtes in en komt het niet in je keel. Een paracetamol is ook gewoon toegestaan, maar ik ben zelf niet zo een voorstander van medicijnen, tenzij het natuurlijk niet anders kan! Verder lekker onder de wol kruipen en goed uitzieken. Beterschap. Groetjes Manou