Mijn vriend rookt in huis.. Ik rook niet.. Vanaf wanneer is het het beste om niet meer in huis te roken? Hoeveel maanden van te voren? Hopelijk kan iemand helpen.. Dank je..
Nu al hoor! Me vriend rookt al sinds gisteren niet meer, ben benieuwd of hij kan volhouden, maar aanzien dat hij griepje heeft! Maar hij heeft altijd buiten gerookt en hier ook namelijk.
9 maanden! Jij zit ook mee te roken als jouw vriend een sigaret opsteekt! En jullie kleintje dus ook! Als hij straks toch niet meer rookt als de baby geboren is dan kan hij er beter meteen mee stoppen toch? Het duurt ook wel even voordat de rooklucht uit je huis is verdwenen! Is jouw huis straks lekker fris!
Mijn vriend rookt ook maar hij gaat roken in de tuin, hij moet dus echt niet proberen binnen te roken! Lijkt me logisch dat je vriend dit ook inziet en buiten gaat roken hoor.
Wanneer? Vandaag! Je bent aan het meeroken met je vriend dus laat hem lekker NU naar buiten gaan. Het is trouwens nog veel beter als hij ook stopt... dan heb je straks een lekker rookvrijhuis en een behoorlijk rookvrije omgeving voor je kindje! Ik ben zelf gestopt toen ik merkte dat ik zwanger was en mijn vriend is toen direct gestopt met in huis roken. Per 1 januari is hij helemaal gestopt! Misschien helpt het om je vriend uit te leggen hoe hij zich misschien zou voelen als er iets mis zou gaan (daar gaan we natuurlijk niet van uit! Veel geluk enne.... GEFELICITEERD!