Wie helpt?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Esther1986, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Mijn vriend rookt in huis.. Ik rook niet..
    Vanaf wanneer is het het beste om niet meer in huis te roken?
    Hoeveel maanden van te voren?

Hopelijk kan iemand helpen..

Dank je..

2. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.086
    1.069
    113
    9 maanden van te voren.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nu al hoor! Me vriend rookt al sinds gisteren niet meer, ben benieuwd of hij kan volhouden, maar aanzien dat hij griepje heeft! Maar hij heeft altijd buiten gerookt en hier ook namelijk.

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    9 maanden!

Jij zit ook mee te roken als jouw vriend een sigaret opsteekt! En jullie kleintje dus ook!

Als hij straks toch niet meer rookt als de baby geboren is dan kan hij er beter meteen mee stoppen toch? Het duurt ook wel even voordat de rooklucht uit je huis is verdwenen! Is jouw huis straks lekker fris! ;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.038
    113
    direct stoppen! Wat je vriend rookt krijgt jij ook binnen en de kleine dus ook.

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Mijn vriend rookt ook maar hij gaat roken in de tuin, hij moet dus echt niet proberen binnen te roken! Lijkt me logisch dat je vriend dit ook inziet en buiten gaat roken hoor.

7. Niet meer actief

Wanneer? Vandaag! Je bent aan het meeroken met je vriend dus laat hem lekker NU naar buiten gaan. Het is trouwens nog veel beter als hij ook stopt... dan heb je straks een lekker rookvrijhuis en een behoorlijk rookvrije omgeving voor je kindje!
    Ik ben zelf gestopt toen ik merkte dat ik zwanger was en mijn vriend is toen direct gestopt met in huis roken. Per 1 januari is hij helemaal gestopt!

Misschien helpt het om je vriend uit te leggen hoe hij zich misschien zou voelen als er iets mis zou gaan (daar gaan we natuurlijk niet van uit! :D

Veel geluk enne.... GEFELICITEERD!

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Bedankt voor jullie reacties..

Deel Deze Pagina