kwam ze tegen op internet en ze zijn ontzettend goedkoop vergeleken met in de winkel. Mijn vraag is of er mensen hier besteld hebben en wat zijn de ervaringen?
Heb er 2 bobike zitjes besteld en ze werden erg snel geleverd! Was er heel erg blij mee, idd erg goedkoop ook! Lijkt te mooi om waar te zijn, maar t is toch echt waar
Ow super ik wil er de voorstoetjes, slaaprol en windscherm van Yepp bestellen. Wat ik allemaal op internet kan vinden van ze is heel erg positief, dus zo te lezen het gokje wel waard!
bedankt voor het delen van de site! ik was toevallig sinds vandaag opzoek naar een achterzitje , aan welke zit jij te denken ? heb geen idee wat nou een beetje van goede kwaliteit is enzo
Ik ga voor Yepp Heb erg zitten twijfelen tussen Yepp en Qibbel, vind Qibbel ontzettend mooi maar volgens mij is de Yepp een stuk praktischer haha. En geen dank voor het delen! Hopelijk kunnen er zo meer mama's gebruik van maken.
ik zit nu ff op die site te kijken maar zie de Yepp niet staan maar ik heb mijn bril niet op dus misschien kijk ik er gewoon overheen Qibbel zie ik nu wel die is idd mooi .. ff zoeken naar die Yepp nog haha mijn dochter is vrij stevig dus wel wel een goed zitje voor achter EDIT: Gevonden die zijn idd ook erg leuk !
Kijk eens bij Klantenservice -> Over ons Ze zijn het zelfde. Alleen apart dat je bij de ene wel verzendkosten betaald en bij de ander niet haha
Ik heb alle sites toen bekeken en die ik aangaf was toen beide keren de goedkoopste vaag. maakt niet uit beide keren goede service
interessant topic dit.. Ik moet ook nog een achterzitje. Zoontje groeit bijna uit zn voorzitje (yepp) Wil ook weer een yepp. Wat voor bevestiging hebben jullie erbij voor degene die yepp hebben en een achterzitje? en die bestel je los erbij ?
Voorzitje van Yepp is daar iets duurder De rest wat ik heb besteld hebben ze helaas niet op die site!
Ik heb het achterzitje van Yepp nog niet besteld maar dat wordt het framebevestiging. Die zit bij de stoel in met bestellen.
Toevallig ook op die site aan t kijken voor een yep achterzijde . Maar ik wist niet welke in moest bestellen omdat je 2 verschillende hebt . Iets met zadelstang? Ik heb een bagedrager, wat is dan t fijnste? Eenzitter dat allemaal erbij of moet je dat los bestellen?