Hoe vaak 'checken' jullie de kleine?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind dat er veel echt vaak kijken zeg, verbaas me er over. Ik kijk alleen voor ik ga slapen even of Emme niet op d'r buik ligt. Verder nooit. Heb ik in het begin ook niet gedaan.
     
  2. teigetje80

    teigetje80 Actief lid

    27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    ik kijk alleen bij iris als ze lang door huilt of rare geluidjes maakt
    en als ik z\elf naar bed ga kijk ik nog even verder eigenlijk niet
     
  3. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    ik kijk nooit, als hij stil is slaapt ie de babyfoon vind ik wel genoeg.
     
  4. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik kijk eigenlijk erg vaak hihi..
    ik ben erg bang gemaakt door toen een kraamhulp over dodelijke ziektes en sinds dien kijk ik zeker 5 a 6 keer op een avond en als ik ga slapen kijk ik nog is een keer of 3 pfff..
    eigenlijk om niet goed van te worden..
     
  5. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik kijk ook eigenlijk nooit. Alleen als ik rare geluiden hoor ofzo. Vind de babyfoon ook wel genoeg.
     
  6. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Fatih gaat meestal om 20.00 naar bed, en voordat wij naar bed gaan kijken we nog even en daarna eigenlijk niet meer.
     
  7. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame gaat om 21.00 naar bed ik ga altijd ff kijken als ik naar bed ga smiddag's kijk ik wel om de 3 kwartier
     
  8. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik kijk eigenlijk helemaal nooit. Bink gaat rond acht uur naar bed. Als wij zelf naar bed gaan kijken we nog effies...verder niet.
     
  9. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik kijk niet zo vaak hoor.
    Als ze 's avonds in bed lig ga ik pas weer kijken als ik zelf ga slapen....tenzij ik een ander geluid hoor dan ga ik natuurlijk wel even kijken.
    En als ik haar zonder trappelzak even in bed leg kijk ik vaker, want dan draait ze alle kanten op in d'r bed.
     
  10. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik kijk eigenlijk ook nooit,ze gaat meestal om 21.15 naar bedje,vaak moeten we dan nog 1 a 2 keer lopen voor een speentje en dan valt ze in slaap,we slapen met onze slaapkamer deur open,en haar kamertje is vlak bij ons als ik iets vreemds hoor zou ik wel gaan kijken,maar meestal hoor ik niks...alleen als ik s'ochtends moet gaan werken en ik haar rond 8.15 nog niet gehoord,dan ga ik wel ff kijken,want dan zie ik haar heel de dag niet :(

    Groetjes,
     
  11. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Omdat Glenn 8x een ademstilstand heeft gehad, checkten wij vaker dan 'gemiddeld'.
    Nu alles goed gaat, kijken wij na ongeveer een uurtje hoe Glenn ligt.
    Als we toevallig boven zijn voor iets te pakken, kijken we nog ff om een hoekje én als we naar bed toe gaan. Als ik 's nachts naar de wc toe ga, kijk ik ook altijd ff. Iedere x als ik ga kijken, zoen ik hem op zijn voorhoofd.
    Voor overdag, doet de babyfoon zijn werk.
     
  12. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    tussendoor kijk ik eigenlijk alleen als ik iets geks zou horen op de kamer
    en als ik naar bed ga kijk ik even bij allebei mijn zoontjes
    moet wel zeggen dat ik bij mijn eerste ook wat sneller ging kijken overdag als hij sliep maar nu heb ik dat niet meer
     
  13. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik laat de deur meestal op een klein kiertje staan, dus als ik achter de computer zit kan ik hem zo horen. Hij gaat zelf om 08:30 uur naar bed, als ik dan naar bed ga kijk ik nog even bij hem, meestal heeft hij zich helemaal naar het hoofdeinde geschoven dus dan leg ik hem weer terug.
    Ik heb geen babyfoon trouwens.
     
  14. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ehm, ik kijk eigenlijk weinig....
    Als hij langer dan 4 uur tussen de voedingen laat zitten ( m.u.v. 's nachts ) dan ga ik kijken.
    We hebben beneden een babyfoon, dus ik hoor alles. Ik dacht dat ik tot nu toe 1x een afwijkend gilletje had gehoord, dus ik sprintte naar boven. Was hij gewoon aan het dromen...
     
  15. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    wij kijken echt nooit ook nooit gedaan!
    alleen als ik denk iets te horen dan ga ik ff kijken!
     
  16. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hier wordt ook niet gekeken , heb een zeer gevoelige babyfoon waar ik haar zowat door kan horen ademen

    wel kijk ik even voor we slapen gaat hoe ze erbij ligt

    vaak ligt ze opgekrult boven in haar bedje :)
    dan dek ik haar even toe mits dit nodig mag zijn
     
  17. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    In het begin ging ik elk uur kijken. Ook al hadden en hebben wij een babyfoon bij ons, die heel erg gevoelig is. Ik merk dat ik er tegenwoordig steeds makkelijker in wordt. Ik kijk nu meestal 2 keer bij hem en nog een keer als 1 van ons beiden naar bed gaat.
     
  18. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik kijk echt vreselijk vaak , om gek van te worden haal mij ook vanalles in mn hoofd , maar ik moet zeggen ik heb zo'n mat gehaald voor onder het matras die de ademhaling en bewegingen registreerd en als ze langer dan 20 seconden niet beweegt gaat er een alarm af en ik ben er een stuk geruster op , slaap ook beter ... kijk ook gewoon nu om het half uur !
     
  19. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij doe dat eigenlijk ook niet.
    overdag horen we hem gewoon en als wij gaan slapen gaat de babyfoon aan.
    wel geef ik 'm altijd een kusje voordat we naar bed gaan.
     
  20. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    ik kijk nooit. als ze slaapt slaapt ze, heb wel een camera in dr kamer. als ik naar bed ga doe ik dr deur op een kiertje zodat als ze in de nacht wakker wordt ik dr hoor !
     

Deel Deze Pagina