Hoe vaak 'checken' jullie de kleine?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Ik ga nooit kijken, ja als ze herrie ligt te maken (ons dwarsliggertje :)). We hebben ook geen babyfoon, we horen haar goed genoeg (ook als we op en andere verdieping zijn.
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Tussen de middag kijk ik z'n 1 a 2 keer.
    Sávonds 2x en voordat we naar bed gaan een keer.
     
  3. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Wij hebben ook geen babyfoon hoor en ook geen camera. Ik lees dat er veel van jullie dat wel hebben. houden hoor als dat een goed gevoel geeft. Het viel me gewoon op.
    Groetjes bloem
     
  4. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij kijken eigenlijk ook nooit.
    Hebben in het begin een super camera gehad (zo super dat ie nu is overleden :( , maar hij was wel echt heel fijn). Hierdoor wist ik wat Sam allemaal deed in haar slaap samen met de geluidjes. Toen de camera er mee kapte hebben we een babyfoon gekocht (wij horen echt niets van boven als we beneden zitten), en daardoor horen we genoeg.
     
  5. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Kijk je ook 's nachts om het half uur?
     
  6. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Nee niet als ik slaap , dan denk ik ook niet :) , maar als ik wakker ben ga ik nadenken en vanalles in mn hoofd halen , maar moet zeggen dat het steeds minder word met kijken maar toch echt wel om het half uur ...
     
  7. Ik kijk alleen als ik savonds naar bed ga, of hij nog onder de dekens ligt!
    En stop ik hem onder mocht het nodig zijn.

    Mijn vriend kijkt voordat hij gaat werken nog even omdat hij hele dag niet ziet, en als ik moet werken dan ziet hij hem in de avond ook niet dus pas tegen 11en, aangezien hij dan bij mijn vader is
     
  8. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik check alleen nog maar als wij s´avonds ook gaan slapen..

    meestal ligt ze zo in de kreukels dat we dr nog ff goed moeten leggen...;)
     
  9. Niet meer actief

    ik check altijd of ze slaapt en voordat we zelf naar bed gaan nog een keer om te kijken hoe ze ligt ;)
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Zodra ik Keano op bed heb gelegd kijk ik meestal kort daarna of hij slaapt, en dan als ik naar bed ga nog een keertje.
    Of als ik de was in zijn kamertje aan het opruimen ben, dan kijk ik natuurlijk ook eventjes.
    Keano slaapt gelukkig ook overal doorheen, kan zijn hele kamer overhoop halen en hij tukt wel verder hoor ;).

    Liefs, misspuma
     
  11. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    ook hier een cameraatje...ideaal!
     
  12. Niet meer actief

    normaal check ik nooit ik hoor hem wel als er iets is, tenzij hij een tijd lang zou slapen of stil zou zijn (zonder kreun geluidjes in zijn slaap) dan zou ik zeker wel checken

    als hij wat ouder is zou ik wel vaker gaan kijken maar dan om te kijken of ik nog beentjes tussen de spijlen uit moet redden of zo :)
     
  13. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik kijk iedere avond nu nog minstens 2 keer.

    En nick is nu al 14 maanden
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wij kijken eigenlijk ook nooit. 's-middags in ieder geval niet, en af en toe alleen 's-avonds als we zelf naar bed gaan. Maar ook niet altijd.
    Heb wel een babyfoon beneden.
     

Deel Deze Pagina