hoe vaak de deur uit met dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wanna be a mama, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik neem. Haar iedere dag mee naar buiten om uit te razen. We wandelen naar de winkel, de hertjes, de kinderboerderij of gaan lekker op visite bij een vriendin met kinderen. Hele dag binnen zitten vind ik absoluut geen optie met een drukke dreumes.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ga toch wel minimaal 1 keer per dag naar buiten met dreumes en baby, maar meestal wel 2 keer.
    Even naar de speeltuin, brood naar de eendjes brengen, boekjes lezen bij de bieb, boodschapje doen enz.
    Dreumes wordt echt chagrijnig van de hele dag binnen blijven en komt op een gegeven moment zelf al aanlopen met haar schoentjes haha :)
    Ze heeft voor binnen ook speelgoed genoeg maar kan zich niet lang zelf vermaken daarmee. Ze speelt erg graag buiten.

3. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hier moet ik ook echt wel elke dag even de deur uit. Wij hebben bij ons achter een park/bos met diertjes dus daar lopen we vaak heen.. Het hoeft niet lang te zijn maar hij geniet echt van het buiten zijn...

4. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou kijken naar jou mogelijkheden en de behoefte van je dreumes. Een frisse neus is fijn, maar als de dreumes er geen behoefte aan heeft en voor jou lukt het niet nou dan toch niet!

Wij hebben een erg prikkelgevoelig kindje. Hij gaat naar het kdv en geregeld een dagje naar opa en oma. Hij vindt dat geweldig, maar heeft de dag erna echt nodig om bij te komen en weer rust te vinden... Als hij het aankan gaan we even weg, maar kan hij dat niet dan blijven we rustig binnen en vermaakt hij zich ook.

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier het idee dat dreumes het op zaterdag juist wel prima vindt als er niet te veel moet, na een drukke week met kdv. Maar wel altijd ff naar buiten. Nou wonen wij op een boerderij, met ruime tuin, dus er wordt sowieso altijd wel een rondje gewandeld langs de koeien en tractors.

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    alleen wat als het een hele dag regent? en dat komt wel eens voor hier in nederland, wat doen jullie dan?:)

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Stiekem schijnt het niet zo heel vaak voor te komen dat het echt de hele dag regent :)
    Maar tijdens een echt gure, natte herfstdag, tja, dan wil ik nog wel eens een uitzondering maken en niet naar buiten gaan.. al is dat dan meer voor mezelf dan voor mijn zoontje hoor. Die vindt regen, wind en plassen enorm fascinerend. Kwestie van goede jas aan en genieten maar..

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Naar buiten hier dagelijks. Soms een lange wandeling ,soms alleen even mee naar de bakker. Heb geen binnen kind en vind het ook gezond voor hem. Mijn zoon gaat binnen op den duur vervelen. Maar in jou sit komt dat straks toch gewoon weer goed? En je kleine heeft het goed thuis dus voel je niet schuldig!

Deel Deze Pagina