Bruin verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dreamchild, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden,

Vanmorgen bij het naar de wc gaan ineens behoorlijke doorzichtig bruin verlies. Ik schrok me kapot! Weetniet waar ik het zoeken moet.
    Gaat het mis? Ik ga om 9 uur de vk bellen denk ik. Heb geen idee allemaal meer, ben zo bang en nerveus!

2. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    t kan twee kanten op.. sterkte, ik duim voor je

3. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb t ook gehad een paar weken geleden. Naar de verloskundige gebeld en 's avonds naar de HAP omdat ik niet kon slapen van de spanning. Daar wat gevoeld en me proberen gerust te stellen, dat was ik er na nog niet, maar hoeveel moeite het me ook heeft gekost, ik heb me erbij neergelegd dat ik gewoon moet wachten tot de volgende afspraak. Heb al te vaak de vk gebeld haha. Morgen is die afspraak gelukkig.

Heel veel succes.

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Sterkte hopelijk is t niets ergs

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Kan op jouw termijn 2 kanten op.
    Ik heb beide meegemaakt, deze zwangerschap ook met 4.5 week zelfs een plas roodverlies. Maar ik was toen op vakantie, en had nog niet getest dus dacht eigenlijk dat ik gewoon ongesteld werd. Was waarschijnlijk een flinke innesteling want uk zit nog steeds stevig op z'n plek!
    Ik heb trouwens tot week 12 ongeveer regelmatig heel dik bruin slijm verloren. Niet iedere dag maar wel 1a2 x per week. Schijnt te kunnen komen doordat je baarmoeder alle oude troep opruimd. Helaas zit er niks anders op dan afwachten ben ik bang....

6. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Vanmiddag echo gekregen, nog niks te zien.
    Zij dacht bij eierstok te zien dat mijn ei ging springen. Maar ik zei daar weer op dat ik 28 oktober ovutest posi kreeg en op 12-13 nov 4 posi zwangerschapstest had. Dus moest net weer testen, weer positief.
    Volgende week nogmaals echo als ik 6 weken ben. Na foto eierstok nog eens goed gekeken te hebben dacht ze aan kleine cysten in eierstok.....

Dus idd afwachten maar! Dank voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina