Hallo Meiden, Hoe vaak voelen jullie dat je baby de hik heeft? Ik voel dit vaak wel zo'n 3 a 4 keer per dag...is dit gemiddeld? Vind het best vaak en altijd een beetje zielig, je kunt er helemaal niets aan doen. Soms duurt een hik bui maar kort, maar ook wel eens meer dan 5 minuten... Groet Snoozie
Op de pretecho hebben we gezien dat ons kindje een hele gulzige drinker is, dus het heeft ook geregeld de hik! Ik vind het zelf ook best vervelend aanvoelen...... maarja je doet er niets aan!
hier soms ook zo vaak hoor. (nu ook!) schijnt helemaal niet erg te zijn hoor, en heb ook wel gehoord dat voor babietjes de hik minder vervelend is dan voor volwassenen.
Ik voel het zo'n 4 keer per dag. Baby's hebben vaak de hik, kan geen kwaad. Het schijnt zelfs een goed teken te zijn; dat ze goed van het vruchtwater drinken of zo.
Ik voel het ook ongeveer 4 keer per dag! Het schijnt dat wij het vervelender vinden dan de kleintjes in onze buik...
Oh, gelukkig klinkt dit wel als gemiddeld. Las ook wel eens dat het geen kwaad kon, maar vond het toch een beetje zielig voor mijn kleine meisje! Maar ja, ze zal idd wel lekker aan het 'drinken' zijn! Dat zagen wij idd ook bij de pretecho! Groet Snoozie
Ons ventje heeft ook regelmatig de hik...sowieso elke avond als ik in bed lig en 2 tot 3 x overdag..dus denk dat het normaal is?
Starry, het is nog te vroeg om het te voelen denk. Ik ben bijna 26 weken zwanger en ik voel ook niks hikken... Ah Snoozie, het klinkt idd wel zielig maar als het zo vaak voorkomt dan zal het wel goed zijn. Ben benieuwd hoe vaak deze kleine gaat hikken. Als ie op mij lijkt dan echt heel vaak! Niet dat ik gulzig eet haha maar ik adem vaak te snel en dan kan je ook gaan hikken. Het gaat wel hard he, je hoeft nog maar 9 weekjes! Spannend!
hier voel ik het niet dagelijks, maar als ik het voel dan voel ik het wel op verschillende plaatsen, ene keer rechts bovenin, andere keer links onderin, dan weer helemaal onderin, vraag me dan ook af hoe hij erbij ligt dan? Ben nu 36 weken en bij de laatste keer vlos, lag hij dus met het hoofdje naar benenden, zou dat nu betekenen dat hij dan weer gedraait is? In stuit dus of dwars?
Ja, je merkt op een gegeven moment dat het geen schopjes zijn, omdat het heel regelmatig is. Wanneer je het voelt voor de eerste keer, herken je het meteen! Maar ik voel het pas sinds 1,5 week ofzo, dus echt pas wat later in de zwangerschap. Hey Vlinder, bij jou schiet het ook al lekker op! Heb je al lekker vakantie? Groet SNoozie
Ik voel het ook op verschillende plaatsen, ze zeggen dat je het voelt op de plaats waar het kindje met de rug tegen de baarmoeder ligt
Tja, nog niet gehad hier. Word alleen nog maar in m'n ribben geschopt en dat wel met enige regelmaat haha. Maar als dat hikjes zijn wil ik niet weten hoe het echte rugbyschoppen voelt Ja bijna 26 weken pffff. Ik heb lekker vakantie ja, heerlijk! En heb nog steeds niet gezwommen....