Mijn zoontje mag elke avond zijn schoen zetten eigelijk omdat ik dat altijd zo gewend was mochten we thuis ook. Ik wissel het elke dag een beetje af soms wat snoepgoed en soms een kleinigheidje. Het vaakst eigelijk. Iets van een autotje, boekje, puzzeltje enz.
hier waren we de woensdag en het weekend van plan. maar zoontje is eigenlijk een beetje bang. vind sinterklaas wel geweldig, maar buiten of bij anderen. niet in zijn eigen huis, dus hier uiteindelijk geen schoen gezet, omdat hij zelf al zegt "sintrklaas komt toch niet bij mij thuis"
Ons zoontje heeft em nu 2x gezet en daar blijft het bij, wij vieren zaterdag sinterklaas en 2 weken geleden was hij jarig, genoeg verwend dus
vanaf dat hij in het land is in principe zaterdag en woensdag. (maar afgelopen week was het toch een keertje extra) dat vind ik ook genoeg hoor.
Hier nog geen schoen zetten maar in de toekomst denk ik ook dat het sowieso het weekend zal worden, en denk ook een keer doordeweeks. Vind elke dag echt overdreven, ook al is het maar een snoepje wat er in komt. Maar dat ik gewoon mijn persoonlijke mening.