Hoe vaak doen jullie 'het' per maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Citroentje93, 16 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm87

Kimm87 Niet meer actief

inderdaad beetje jammer. er is zoveel om mee te experimenteren. en zoals jij ook al aangeeft, ieder zijn ding :)

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hier wisselt het wel eens maar meestal 3 - 4 keer per week. Rond de eisprong weer iets vaker. Dan soms paar dagen achter elkaar elke dag. Maarre 2x per dag.. nee moet er niet aan denken. Gaat het dan niet gigantisch irriteren down under? :eek: Toen we elkaar nog niet zo lang kenden hadden we wel eens 2x per dag seks, maar toen zagen we elkaar alleen in de weekenden :p en gingen alle remmen los, haha :D

Wij vinden intimiteit wel erg belangrijk. Iemand vroeg geloof ik om een tip over hoe het spannend houden.. een vluggertje is tuurlijk prima maar maak ook soms echt tijd voor elkaar vrij. Fijne massage bijvoorbeeld hihi!

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hier iedere dag. En nee dat betekent niet meteen dat het geen goede seks is. ;)

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Waar haal je de tijd vandaan? :roflmao::p

Aegyo vindt dit leuk.
  5. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier op het moment te weinig, een of andere reden wordt er altijd wel iemand wel wakker zodra we wat meer willen dan knuffelen. Meer moeders dat probleem?
    Maar normaal wisseld het nog wel eens dan 1x in de maand,dan weer een paar keer per week, meerdere keren per dag of dagelijks is helaas meer uitzondering dan regel geworden sinds we kinderen hebben.

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Voor deze zwangerschap 2x in de week zeker wel, en soms ook wel dat we de tijd ervoor namen. Maar nu.. nee heb niet zoveel zin momenteel, ben alleen maar moe en als ik mn bed zie wil ik slapen.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Eehh..waar zie jij die oordelen staan??

8. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Dit dus. Alleen doe ik het niet elke week voor mijn man. Het interesseert me ook niet.

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Zeker hoor. Maar 2x per dag. Ik probeer me voor te stellen HOE dan. Ik werk vaak tot 23.00. Als ik thuis ben slaapt mijn vriend al vaak, omdat hij om 7uur begin met werken. En 's ochtends vroeg...tja dan hebben we kans dat de oudste binnen komt lopen.

OT. Hier meestal 2 of 3x per week.

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Had met de pil altijd een mega laag libido en daardoor ook weinig seks.
    Zonder pil steeg libido enorm met logische gevolgen :p
    Maar nu ik zwanger ben is libido tot ergens ver onder het vriespunt gedaald.
    Behoefte aan even knuffelen is des te groter geworden.
    Gelukkig een man die me begrijpt en gelukkig wordt van een knuffel ;)

11. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Geloof me maar: bij de meeste vrouwen daalt het libido nadat hun kinderwens is vervuld ;) Er zijn uitzonderingen natuurlijk... Als ik naar mezelf kijk: vroeger meerdere keren per week - ik heb toen ooit zelfs letterlijk gezegd dat ik dat nooit zou opgeven. Nu: amper eens per maand. Is dat erg? Neen. Uiteindelijk is het 'maar' seks. Belangrijk, maar niet het belangrijkste in een relatie. Helemaal niet zelfs. Zeker niet als je een gezinnetje te runnen hebt. Dan kan ik zo een lange lijst met andere, meer belangrijke dingen verzinnen.

Maar de vraag was toch of er dames zijn die van 1 keertje seks zwanger geworden zijn? Ik zelf niet, maar een vriendin van mij wel. Erg veel heeft haar man dus niet kunnen genieten van haar pilvrij-en-dus-hoger libido. :roflmao:

puzzelstukje, jojo85, marloes80 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Maar niemand oordeelt toch?! Ik heb het over onze situatie, niet over die van een ander.

13. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik bedoel met oordelen vooral de reacties wij gaan liever voor kwaliteit.

Waarom zou de kwaliteit minder zijn als je vaker seks hebt.

14. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Hier gemiddeld tussen de 2 a 4 keer per week. Ene keer wat meer, andere keer wat minder.

Citroentje93 vindt dit leuk.
  15. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Bij ons zou dat wel zo zijn. Daarom zeg ik ook dat ik het over mezelf heb.

Meisje@12345 vindt dit leuk.
  16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Voor de zwangerschap 3-4x per week. Nu hebben we geluk als 1-2x per week lukt. De jongste is nog al een mamaplakker. Gelukkig slaapt ze uit tot een uur of 8.

17. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Tijdens zwangerschap echt een heel laag libido, veel beroerd geweest erg moe en erg gevoelige onderkant. Moet er nu ook echt niet aan denken
    Daarvoor gemiddeld 2x per week hoop dat dat dadelijk weer zo is

Maarre t kan wel in 1x raak, was hier ook het geval

18. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Wij ook niet.... en verplichte "ververs seks" is niet echt romantisch. Ja schat nu moeten we weer want over 2 dagen moet het weer in het potje in ziekenhuis.

Van de titel gingen m'n haren al overeind staan eigenlijk..

Citroentje93 en 2augustus1992 vinden dit leuk.
  19. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Hier ook maar heel weinig, misschien 2/3x per maand, maar dat is dan 'veel'

Mijn libido is laag en het is gewoon ontzettend druk met twee kinderen en een fulltime baan waarop ik pas 19.00 thuis ben en vanaf 6.00 van huis ben

puzzelstukje vindt dit leuk.
  20. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Elke dag soms 2x per dag.
    Hoog libido denk ik.

Deel Deze Pagina