inderdaad beetje jammer. er is zoveel om mee te experimenteren. en zoals jij ook al aangeeft, ieder zijn ding
Hier wisselt het wel eens maar meestal 3 - 4 keer per week. Rond de eisprong weer iets vaker. Dan soms paar dagen achter elkaar elke dag. Maarre 2x per dag.. nee moet er niet aan denken. Gaat het dan niet gigantisch irriteren down under? Toen we elkaar nog niet zo lang kenden hadden we wel eens 2x per dag seks, maar toen zagen we elkaar alleen in de weekenden en gingen alle remmen los, haha Wij vinden intimiteit wel erg belangrijk. Iemand vroeg geloof ik om een tip over hoe het spannend houden.. een vluggertje is tuurlijk prima maar maak ook soms echt tijd voor elkaar vrij. Fijne massage bijvoorbeeld hihi!
Hier op het moment te weinig, een of andere reden wordt er altijd wel iemand wel wakker zodra we wat meer willen dan knuffelen. Meer moeders dat probleem? Maar normaal wisseld het nog wel eens dan 1x in de maand,dan weer een paar keer per week, meerdere keren per dag of dagelijks is helaas meer uitzondering dan regel geworden sinds we kinderen hebben.
Voor deze zwangerschap 2x in de week zeker wel, en soms ook wel dat we de tijd ervoor namen. Maar nu.. nee heb niet zoveel zin momenteel, ben alleen maar moe en als ik mn bed zie wil ik slapen.
Zeker hoor. Maar 2x per dag. Ik probeer me voor te stellen HOE dan. Ik werk vaak tot 23.00. Als ik thuis ben slaapt mijn vriend al vaak, omdat hij om 7uur begin met werken. En 's ochtends vroeg...tja dan hebben we kans dat de oudste binnen komt lopen. OT. Hier meestal 2 of 3x per week.
Had met de pil altijd een mega laag libido en daardoor ook weinig seks. Zonder pil steeg libido enorm met logische gevolgen Maar nu ik zwanger ben is libido tot ergens ver onder het vriespunt gedaald. Behoefte aan even knuffelen is des te groter geworden. Gelukkig een man die me begrijpt en gelukkig wordt van een knuffel
Geloof me maar: bij de meeste vrouwen daalt het libido nadat hun kinderwens is vervuld Er zijn uitzonderingen natuurlijk... Als ik naar mezelf kijk: vroeger meerdere keren per week - ik heb toen ooit zelfs letterlijk gezegd dat ik dat nooit zou opgeven. Nu: amper eens per maand. Is dat erg? Neen. Uiteindelijk is het 'maar' seks. Belangrijk, maar niet het belangrijkste in een relatie. Helemaal niet zelfs. Zeker niet als je een gezinnetje te runnen hebt. Dan kan ik zo een lange lijst met andere, meer belangrijke dingen verzinnen. Maar de vraag was toch of er dames zijn die van 1 keertje seks zwanger geworden zijn? Ik zelf niet, maar een vriendin van mij wel. Erg veel heeft haar man dus niet kunnen genieten van haar pilvrij-en-dus-hoger libido.
Ik bedoel met oordelen vooral de reacties wij gaan liever voor kwaliteit. Waarom zou de kwaliteit minder zijn als je vaker seks hebt.
Voor de zwangerschap 3-4x per week. Nu hebben we geluk als 1-2x per week lukt. De jongste is nog al een mamaplakker. Gelukkig slaapt ze uit tot een uur of 8.
Tijdens zwangerschap echt een heel laag libido, veel beroerd geweest erg moe en erg gevoelige onderkant. Moet er nu ook echt niet aan denken Daarvoor gemiddeld 2x per week hoop dat dat dadelijk weer zo is Maarre t kan wel in 1x raak, was hier ook het geval
Wij ook niet.... en verplichte "ververs seks" is niet echt romantisch. Ja schat nu moeten we weer want over 2 dagen moet het weer in het potje in ziekenhuis. Van de titel gingen m'n haren al overeind staan eigenlijk..
Hier ook maar heel weinig, misschien 2/3x per maand, maar dat is dan 'veel' Mijn libido is laag en het is gewoon ontzettend druk met twee kinderen en een fulltime baan waarop ik pas 19.00 thuis ben en vanaf 6.00 van huis ben