Ik wil binnenkort voor mijn man graag iets heel romantish doen. Heb er al een beetje over na gedacht. Ik dacht zelf aan een opblaasbare jacuzzi te huren voor buiten en dan de tuin te versieren met lichtjes en kaarsjes. Best wel een beetje prijzig denk ik. Maar hebben jullie misschien nog andere leuke ideetjes? Vindt t ook wel leuk om t te doen als ik net weet dat ik zwanger ben en dan die bubbelbad en met kaarsjes schrijven: baby of i love papa oid... Ben benieuwd!
Zo'n jacuzzi is leuk maar erg duur inderdaad. En als je net weet dat je zwanger bent is het wel beetje lastig plannen,je kunt geen dagen stil houden neem ik aan? Hier niet samen getest door omstandigheden en dat vond ik wel een beetje jammer. Samen het mooie nieuws aflezen op je test is ook heel romantische Maar mbt idee'tjes: Hotelletje boeken en daarvoor lekker avondje weg (uit eten/bios/sauna/terras hangen) Kaartjes voor musical/voetbalwedstrijd oid Dagje naar zee incl lunch/diner. Efteling (eventueel met overnachting) Thuis lekker koken,mooi aankleden en zelf iets moois aan voor het 'toetje'
Ik heb laatst allemaal soorten fruit gehaald zoals aardbeien, banaan, meloen, ananas, appel, druiven en lange vinger en spekkies en toen een pannetje met gesmolten chocolade. Kaarsjes aan en een wijntje erbij was hier een succes
Ik kwam een keer iets leuk tegen, althans voor de man dan Een toch maken met een buggy (off road), je kreeg een kaart mee waar je dan langs moest rijden, en een gevulde picknickmand om tussen door ergens romantische te kunnen picknicken met elkaar. Ik vond het echt een heel erg leuk idee omdat de meeste mannen dit leuker zouden vinden dan bijvoorbeeld naar de bioscoop of uit eten gaan En het was ook niet prijzig!
Leuke ideetjes! Haha maar droebeltje, wat bedoel je eigenlijk met cremeren? Of iets van picknicken ofzo? Of is dat meer iets voor vrouwen?
Ach, er staat verassen ipv verrassen. Verassen is verbranden/cremeren, dat is natuurlijk niet zo romantisch