Stofzuigen beneden :dagelijks Stofzuigen boven :2x per week Meubels ect af stoffen beneden :2x per week (tafels dagelijks) Afstoffen boven :1x per week Bed verschonen :1x per week, vd jongste 2x Dweilen :beneden om de dag, boven 1x per week WC bril schoonmaken en chloor erin :dagelijks Vaatdoeken verschonen op het aanrecht :dagelijks WC schoonmaken (tegeltjes ect) :1x pweek Badkamer schoonmaken (tegels ect) :1x pweek Keukenkasten afnemen met een doek :meestal iedere dag ff na het afruimen Keukenkasten aan de binnenkant soppen :denk 4x per jaar ongeveer
Stofzuigen beneden : elke dag Stofzuigen boven : 1 x per week Meubels ect af stoffen beneden : 1 - 2 x per week Afstoffen boven : 1 x perweek Bed verschonen : 1 x per 1-2 weken Dweilen : 1 x per week WC bril schoonmaken en chloor erin : 2-3 x per week Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : 2 x per week. Gebruik deze eigenlijk niet, maar altijd van die natte allesreinigerdoekjes. WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1 x per week. Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1 x per 2 weken Keukenkasten afnemen met een doek : 1 x per week Keukenkasten aan de binnenkant soppen : 2 x per jaar
Stofzuigen beneden : Dit doet Manlief meestal, maar in elk geval 1x per week, maar meestal vaker als t nodig is. Stofzuigen boven : Dit doet Manlief meestal, maar meestal 1x per 2 weken, zolder maar 1x per maand Meubels ect af stoffen beneden : 1x per week, maar meestal vaker als het nodig is, katten met natte pootjes die overal lopen, papegaai die in de rui nogal voor stof kan zorgen, dus dan is het gewoon wanneer ik het nodig vind een keertje extra Afstoffen boven : 1x per week, zolder wanneer ik zin heb, meestal 1x per maand ofzo Bed verschonen : 1x per week Dweilen : wanneer het nodig is WC bril schoonmaken en chloor erin : minstens 1x per week, maar als ik het nodig vind wat vaker Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : Ligt eraan of en wanneer die gebruikt wordt, vind ik hem niet schoon meer dan gaat hij gelijk de was in, maar meestal gebruiken we wegwerpdoekjes. Als hij niet gebruikt wordt en er gewoon maar ligt gaat hij in het weekend toch in de was, gebruikt of niet. WC schoonmaken (tegeltjes ect) : Wc-pot, wasbak etc 1x per week of extra als het nodig is. Tegels 1x per 2 of 3 weken eventjes vlug Grote schoonmaak, dus alles goed en grondig en leeg gehaald 1x per 2 maanden. Badkamer schoonmaken (tegels ect) : Stoffen 1x per week Tegels 1x per 2 of 3 weken eventjes vlug Grote schoonmaak, dus ook op het meubel en alles even goed en grondig doen en leeg halen 1x per 2 maanden Keukenkasten afnemen met een doek : 1x per week, soms vaker als er een kat zich even uitschut of er iets gemorst wordt. Keukenkasten aan de binnenkant soppen : Wanneer ik zin heb maar toch zeker een paar keer per jaar. Daarnaast wordt iedere week de koelkast gedaan, 1x per maand de voorraadkasten na gekeken of alles nog goed is en zeker 2 of 3 keer per jaar beneden een grote schoonmaak, dus banken van z'n plek, lamellen schoon en noem maar op. Wanneer ik zin heb om de ramen te zemen of er teveel kattenneusjes tegen aan staan worden de ramen binnen gezeemd, buiten doet manlief altijd, ik durf niet op een ladder om de boven ramen te zemen, dus manlief doet dan altijd boven en beneden zemen, hij is dan toch bezig, een paar keer per jaar, maar in de winter eigenlijk niet (veel te koud meestal)
Stofzuigen beneden : elke dag Stofzuigen boven : om de dag Meubels ect af stoffen beneden : iedere dag Afstoffen boven : 1 x perweek Bed verschonen : 1 x per week Dweilen : om de dag WC bril schoonmaken en chloor erin : iedere dag Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : iedere dag min. 1 x WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1 x per week Badkamer schoonmaken (tegels ect) : iedere x na het douchecafdoen en 1x per week grondig. Keukenkasten afnemen met een doek : iedere dag ba afwassen Keukenkasten aan de binnenkant soppen : 1x per 3 mnd
Stofzuigen beneden : 2x per week Stofzuigen boven : 1x per week Meubels ect af stoffen beneden : 1 x per week Afstoffen boven : 1x per 2 weken Bed verschonen : 1x per week Dweilen : 1x per week WC bril schoonmaken en chloor erin : 2x per week Vaatdoeken verschonen op het aanrecht :1 a 2x per dag WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1x per week Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1x per 2 weken Keukenkasten afnemen met een doek : 2x per week Keukenkasten aan de binnenkant soppen : 1x per jaar
Hier geen vaste schema's. We poetsen als 't vuil is (ik wil resultaat zien van 't werk en ik poets ook niet voor mijn plezier). Onderstaande zijn dus gemiddeldes Stofzuigen beneden : 1 x per 2 à 3 weken Stofzuigen boven : 1 x per 2 à 3 weken Meubels ect af stoffen beneden : Als 't nodig is Afstoffen boven :Als 't nodig is Bed verschonen : 1 x per 3 à 4 weken Dweilen : Na 't stofzuigen WC bril schoonmaken en chloor erin : 1 x per 2 à 3 weken Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : 3 maal per week WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1 x per 2 à 3 weken Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1 x per 2 à 3 weken Keukenkasten afnemen met een doek : Als 't nodig is Keukenkasten aan de binnenkant soppen : Zelden
Stofzuigen beneden : Dagelijks, soms 2 keer Stofzuigen boven : Probeer 1 keer per week Meubels ect af stoffen beneden : 3 keer per week Afstoffen boven : Probeer ook 1 keer per week Bed verschonen : 1 keer per 2 weken Dweilen : 1 keer per week WC bril schoonmaken en chloor erin : Dagelijks Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : Dagelijks, soms 1 keer per 2 dagen WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1 keer per week Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1 keer per maand Keukenkasten afnemen met een doek : 1 keer per maand Keukenkasten aan de binnenkant soppen : 1 keer per jaar
Stofzuigen beneden : elke dag, soms wel twee keer Stofzuigen boven : elke week Meubels ect af stoffen beneden : twee tot drie keer per week Afstoffen boven : elke week Bed verschonen : elke week Dweilen : elke week WC bril schoonmaken en chloor erin : om de dag Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : elke dag WC schoonmaken (tegeltjes ect) : als ze er vies uitzien Badkamer schoonmaken (tegels ect) : als ze er vies uitzien Keukenkasten afnemen met een doek : elke week Keukenkasten aan de binnenkant soppen : als ik zin heb
Eeeuh, niet strijken vind ik echt compleet nutteloos dus word hier ook zelden tot nooit gedaan. Hoogstens een keer iets wat echt in de kreuk zit zoals een blousje. Verder geen kreuk te bekennen hoor. Goed ophangen en strijken is niet nodig. 3 a 4 wasjes in de week kost me hoogstens een uurtje. Deel in droger en deel ophangen. En een wasje meteen opvouwen. Vaak gewoon voor de tv. Dat kost je hoogstens 10 min. 4 uur aan de was vind ik persoonlijk errug veel. Of doe je alles op de hand
Stofzuigen beneden : Iedere dag Stofzuigen boven : ongeveer 2 keer per week Meubels ect af stoffen beneden :3 keer per week Afstoffen boven ngeveer 2 keer per week Bed verschonen :1 keer per week Dweilen : om de dag wel WC bril schoonmaken en chloor erin : iedere dag Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : iedere dag WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1 keer per week Badkamer schoonmaken (tegels ect) :1 keer in de 2 weken Keukenkasten afnemen met een doek :1 keer per week Keukenkasten aan de binnenkant soppen :uhm, 1 keer per jaar? Koelkast wel 1 keer in de 2 weken
Stofzuigen beneden : om de dag Stofzuigen boven :elke week Meubels ect af stoffen beneden :elke dag Afstoffen boven :elke week Bed verschonen :elke zondag Dweilen m de dag WC bril schoonmaken en chloor erin :elke dag Vaatdoeken verschonen op het aanrecht :elke dag WC schoonmaken (tegeltjes ect) :elke week Badkamer schoonmaken (tegels ect) :elke week Keukenkasten afnemen met een doek :elke dag Keukenkasten aan de binnenkant soppen eens in de maand ofzo
Stofzuigen beneden : 1 a 2 keer per dag. Stofzuigen boven : 1x per week ( komen niet boven met schoenen) Meubels ect af stoffen beneden : als ik zie dat er stof op zit en de grote stofvangers 1x per dag. Afstoffen boven : als ik zie dat er stof op zit maar niet zo vaak.. Bed verschonen : 1x per week Dweilen : 3x per week als iets gevallen is ofzo ff met doekje en allesreiniger erlangs. WC bril schoonmaken en chloor erin : elke dag Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : 1x per dag maar kan ook wel 2 /3 keer nieuw doekje pakken ligt eraan wat ik ermee schoonmaak WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1x in de 4 weken ofzo.. Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1x per week als ik toch onder de douche sta ff snel meenemen Keukenkasten afnemen met een doek : 1x per week of als er een storende vlek op zit die ik zie ( grijze kastjes dus valt mee) Keukenkasten aan de binnenkant soppen : eh 1x per 6 maand ofzo.. alleen waar de hagelslag (broodbeleg) staat enzo word wel eens eerder afgenomen ivm lekken enzo.
Stofzuigen beneden : elke dag Stofzuigen boven : 1x in de week Meubels ect af stoffen beneden : om de dag Afstoffen boven : 1x in de week Bed verschonen : 1x in de week Dweilen : om de dag WC bril schoonmaken en chloor erin : om de dag Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : om de dag WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1x in de maand Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1x in de 2 weken Keukenkasten afnemen met een doek : 1x in de maand Keukenkasten aan de binnenkant soppen: per kwartaal
wat een schone mensen hier allemaal Stofzuigen beneden : 1x per week Stofzuigen boven : 1x per 2 weken Meubels ect af stoffen beneden : 3x per week Afstoffen boven : 1x per 2 weken Bed verschonen : 1x per 2 weken Dweilen : uhhh.... 2x per jaar WC bril schoonmaken en chloor erin : 1x per week Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : iedere dag WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1x in de maand Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1x in de 2 weken Keukenkasten afnemen met een doek : 1x per week Keukenkasten aan de binnenkant soppen: uhh... 1x per jaar ik ben niet echt een poetser.. ga vanaf augustus ook weer op zoek naar een huishoudelijke hulp (dan ga ik weer meer werken). Dat kost wat, maar daar koop je ook vrije tijd mee die ik dan aan mijn zoon kan besteden.
Stofzuigen beneden : iedere dag Stofzuigen boven : iedere dag Meubels ect af stoffen beneden : iedere dag Afstoffen boven : eh... ik moet bekennen dat onze slaapkamer het minst een lapje krijgt Irritant te reinigen kastjes zeg maar. Wekelijks. Bed verschonen : Wekelijks Dweilen : maandelijks... we hebben een moeilijke houten vloer WC bril schoonmaken en chloor erin : dagelijks - vind ik echt het leukste wat er is!! Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : dagelijks ( maar mijn vriend laat ze gerust een week liggen... ) WC schoonmaken (tegeltjes ect) : neem ik af als ik bezig ben met de pot met hygienische doekjes. Badkamer schoonmaken (tegels ect) : wekelijks Keukenkasten afnemen met een doek : wekelijks Keukenkasten aan de binnenkant soppen : maandelijks
Stofzuigen beneden : Dagelijks Stofzuigen boven : wonen gelijk vloers Meubels ect af stoffen beneden : 2x in de week Afstoffen boven : .. Bed verschonen :1x in de week Dweilen : 2 á 3x in de week WC bril schoonmaken en chloor erin :2x in de week Vaatdoeken verschonen op het aanrecht : om de 2 dagen WC schoonmaken (tegeltjes ect) : 1x in de maand Badkamer schoonmaken (tegels ect) : 1x in de 2 weken Keukenkasten afnemen met een doek : wanneer nodig Keukenkasten aan de binnenkant soppen : 1x in de 2/3 maanden, soms langer.
Stofzuigen: iedere dag 2x dweilen: om de dag afstoffen: om de dag de was: zowat om de dag De badkamer: iedere week de ramen: 1x in de week de tuindeuren, de rest 1x in de maand de koelkast: om de week de keuken: heel af en toe, alleen de kastjes neem ik iedere week af. WC boven en beneden: bijna iedere dag Bed verschonen: om de week, die van mijn dochter iedere week, en met mooi weer die van ons ook iedere week. Dat was het wel zo'n beetje denk ik