Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden maar we zijn verloofd! Het is al twee daagjes geleden gebeurd, op moederdag M'n vriend had m'n zoontje een rompertje aangetrokken waar hij de tekst op had laten zetten, ik was een beetje te snel want ik zag het toen ik Gideon's luier verschoonde, m'n vriend kwam al gauw aangerend om me te stoppen want hij wilde me er eigenlijk wat later mee verrassen. Maar het was zo leuk en lief allemaal! Hij ging op z'n knie en pakte de ring erbij, ik heb volgens mij nog nooit zo veel gepiept haha
hahhahhaha wat leuk!!! dit is echt een mei verlovingsmaand..wij zijn 4 mei verloofd en ik heb er nog een paar voorbij zien komen die deze maand verloofd zijn. gefeliciteerd!!!
Dank jullie wel!! ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen met het regelen van de bruiloft... maar het wordt vast leuk Kijk er naar uit om jurken te passen haha
Gefeliciteeerd!!! Weten jullie al wanneer de grote dag is? Wij zijn net een paar dagen geleden getrouwd, zo moooooooi!
Gefeliciteerd !! Volgens mij is Mei inderdaad een mooie verlovingsmaand, wij namelijk ook De eerste dingen heb ik vanmiddag geregeld, de trouwdatum en tijdstip is vastgezet bij de gemeente, de datum en tijd voor de ondertrouw is ook al vastgezet, zodat we die 2 al vast hebben staan. De informatie over de tattoos al gevraagd, we nemen geen ringen maar tattoo en wilde weten of er een wachttijd is en of ik mocht ik zwanger raken voor die tijd toch wel een tattoo mag laten zetten. De volgende stap is denk ik onze ouders op de hoogte stellen, we weten nu de datum, dus kunnen we ze gelijk alle info geven. Ik heb een kleine schema'tje gemaakt met wat er als eerste geregeld moet worden, zoals de datum vastzetten. Als je niet weet waar je moet beginnen maak dan voor jezelf een schema met wat je allemaal wilt en moet regelen, zo hou je een beetje het overzicht en kan je zelf zien wat je al hebt gedaan en wat je nog moet doen.
Ik ookniet hoor :d ik mag wel de "draaiboeken" van mijn collegas bruiloft lenen. Kan ik mischien wat dingen uithalen en de hele checklist afgaan