Idem dito......en daarna heerlijk op de bank kruipen met een kop thee!! Heb redelijk zwaar lichamelijk werk dus zweet ook meer....haren wassen om de dag.
2x (in de zomer meestal 3x) in de week douchen en dan was ik ook mijn haren. De kinderen gaan 2x in de week in bad (hun handen gezicht en onderkant worden iedere dag schoongemaakt met vochtige washand 's avonds voor het naar bed gaan. En nee,ik ruik echt nooit.
Dat jullie dat allemaal zo bijhouden! Ik douche gewoon wanneer ik er zin in heb. Als ik het koud heb. Als ik me niet fris voel. De ene keer is dat ´s ochtends, de andere keer ´s avonds. Soms ´s ochtends én ´s avonds en ik zal vast ook wel eens een dagje overslaan en dat ik me dan opfris aan de wasbak. Maar echt een vast ritme zit er hier niet in eigenlijk.
Iedere ochtend normaal gesproken. Vorige week operatie pols en nu moet manlief helpen en is t 1x per 3 dagen ong maar vind t niet fijn Kids om de dag of ze moeten gezweet hebben of vies zijn Manlief iedere ochtend en soms savonds extra
pfffff ik zou al geen zin meer hebben als we eerst voor de seks moeten douchen en dan erna weer Ik heb nog net genoeg energie om naar de wc te gaan en dan wil ik gewoon slapen De volgende dag uiteraard wel wassen. (en rubberen jasjes scheelt ook een hoop rommel!)
Douchen iedere dag en wanneer ik ga sporten 3x in de week 2x per dag. Haren wassen doe ik 1x in de week, wel iedere dag conditioner.
Hier wordt door iedereen elke dag gedoucht. Sowieso in de ochtend en als het nodig is ook savonds. Ik voel me echt niet fris als ik de dag begin zonder gedoucht te hebben.
Hahaha hier idem. Als ik eerst moet douchen en daarna ook nog, pff wordt al moe van de gedachte, nee dan is mijn zin ook wel weg. Of we doen het gewoon onder de douche dat gebeurd nog wel eens. Daarna wel altijd even wassen met een washandje!
Na die droogshampoo ziet haar juist uit alsof het weken niet gewassen is, vettig en vol 'roos'. Mijn collega gebruikt die regelmatig, ziet er echt niet uit. Haar blijft fris als het eenmaal 'afgekickt' is van al dat gewas. Dagelijks gewassen haar maakt enorm veel talg aan, waardoor het steeds sneller vet wordt. De enige remedie is stoppen met zoveel wassen.
Ik douche elke avond, behalve tijdens hartje winter, dan sla ik weleens een dag over. Ik begrijp nooit hoe mensen kunnen douchen om op te warmen. Onder de stroom heb ik het wel warm, maar als ik eenmaal uit de douche stap begint het gebibber, vreselijk. Hoe warm de badkamer ook is, ik blijf bibberen tijdens het insmeren, aankleden, haren kammen enz. Bij mij is douchen dus alleen in de zomer ontspannend, dan koel ik lekker af.
Ik waste ook altijd mijn haren elke dag, ben ik mee gestopt en na een tijd werd het niet meer binnen een dag al zo vet! Nu was is het 2 of 3x per week en dat gaat prima!
Wij hebben een kleine badkamer, die wordt dus heel warm als je warm doucht. En dan snel afdrogen en kleren aan Ik waste mijn haren altijd om de dag, ga er nu een extra dag tussen laten, kijken hoe dat bevalt.