Hoe vaak douche/badder je?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak douche je, of ga je in bad (gemiddeld)

1. Minder dan 1x per week

2. 1x per week

3. 2x per week

4. Om de dag

5. Bijna elke dag

6. 1x per dag

7. 2x per dag

8. Vaker dan 2x per dag

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Idem dito......en daarna heerlijk op de bank kruipen met een kop thee!!
    Heb redelijk zwaar lichamelijk werk dus zweet ook meer....haren wassen om de dag.

2. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    2x (in de zomer meestal 3x) in de week douchen en dan was ik ook mijn haren.
    De kinderen gaan 2x in de week in bad (hun handen gezicht en onderkant worden iedere dag schoongemaakt met vochtige washand 's avonds voor het naar bed gaan.

En nee,ik ruik echt nooit.

3. Dat jullie dat allemaal zo bijhouden! :p

Ik douche gewoon wanneer ik er zin in heb. Als ik het koud heb. Als ik me niet fris voel. De ene keer is dat ´s ochtends, de andere keer ´s avonds. Soms ´s ochtends én ´s avonds en ik zal vast ook wel eens een dagje overslaan en dat ik me dan opfris aan de wasbak. Maar echt een vast ritme zit er hier niet in eigenlijk.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

Iedere ochtend normaal gesproken. Vorige week operatie pols en nu moet manlief helpen en is t 1x per 3 dagen ong maar vind t niet fijn

Kids om de dag of ze moeten gezweet hebben of vies zijn

Manlief iedere ochtend en soms savonds extra

5. susy26

susy26 Niet meer actief

Om de dag , en me haar 1x pw

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    pfffff ik zou al geen zin meer hebben als we eerst voor de seks moeten douchen en dan erna weer :$ Ik heb nog net genoeg energie om naar de wc te gaan en dan wil ik gewoon slapen :D De volgende dag uiteraard wel wassen. (en rubberen jasjes scheelt ook een hoop rommel!)

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Douchen iedere dag en wanneer ik ga sporten 3x in de week 2x per dag.
    Haren wassen doe ik 1x in de week, wel iedere dag conditioner.

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier wordt door iedereen elke dag gedoucht. Sowieso in de ochtend en als het nodig is ook savonds. Ik voel me echt niet fris als ik de dag begin zonder gedoucht te hebben.

9. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    1 x per dag. Ik vind het heerlijk ontspannend. Lekker opfrissen en relaxen :)

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Minimaal 1x per dag en af en toe wordt er wel eens een dag overgeslagen maar dat is heel zeldzaam.

11. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Hahaha hier idem. Als ik eerst moet douchen en daarna ook nog, pff wordt al moe van de gedachte, nee dan is mijn zin ook wel weg. Of we doen het gewoon onder de douche dat gebeurd nog wel eens. Daarna wel altijd even wassen met een washandje!

12. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Meestal 3x per week. Zo ook mijn vriend en dochter :) .

13. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Droogshampoo van andrelon! Ideaal als je wel frisse haren wilt, maar niet je haren wilt wassen

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Van die droogshampoo krijg ik dus vies aanvoelend vettig haar.. Of ik gebruik het verkeerd 😂

15. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Na die droogshampoo ziet haar juist uit alsof het weken niet gewassen is, vettig en vol 'roos'. Mijn collega gebruikt die regelmatig, ziet er echt niet uit.

Haar blijft fris als het eenmaal 'afgekickt' is van al dat gewas. Dagelijks gewassen haar maakt enorm veel talg aan, waardoor het steeds sneller vet wordt.
    De enige remedie is stoppen met zoveel wassen.

16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik douche elke avond, behalve tijdens hartje winter, dan sla ik weleens een dag over.

Ik begrijp nooit hoe mensen kunnen douchen om op te warmen. Onder de stroom heb ik het wel warm, maar als ik eenmaal uit de douche stap begint het gebibber, vreselijk. Hoe warm de badkamer ook is, ik blijf bibberen tijdens het insmeren, aankleden, haren kammen enz.
    Bij mij is douchen dus alleen in de zomer ontspannend, dan koel ik lekker af.

17. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik waste ook altijd mijn haren elke dag, ben ik mee gestopt en na een tijd werd het niet meer binnen een dag al zo vet! Nu was is het 2 of 3x per week en dat gaat prima!

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben een kleine badkamer, die wordt dus heel warm als je warm doucht. En dan snel afdrogen en kleren aan ;)

Ik waste mijn haren altijd om de dag, ga er nu een extra dag tussen laten, kijken hoe dat bevalt.

Deel Deze Pagina