1 x per dag, en dan sochtends douche ik, soms ga ik ook savonds nog met de kleine in bad, maar dat is niet dagelijks.
Douche iedere ochtend en vaak ook nog eens in de avond. Als ik in de ochtend niet douche, voel ik mij gewoon niet schoon. Ook niet als ik mijzelf met een washandje was. In de avond douche ik vaak als de kinderen in bed liggen, daarna lekker de pyjama aan en op de bank met een kop thee. Ik douche ook de avond omdat ik erg veel fiets op een dag en dus ook zweet, ga graag schoon in bed .
Ik douche elke dag. Maar mijn haren was ik 2x per week. Sinds ik dat doe (na even doorbijten natuurlijk) zijn ze nooit meer vet
Vroeger douchte ik sowieso elke dag en waste ik dan meteen mijn haar. Dat heb ik weten terug te brengen naar om de dag. Nu sinds mijn zwangerschap hoeft het nog maar 1, hooguit 2 keer per week gewassen te worden. Tussendoor gebruik ik 1x keer droogshampoo. Daar ben ik erg blij mee want ik vind mijn haar wassen momenteel een enorm gedoe, het is erg lang en dik en ik ben er lang mee bezig, en lang staan is erg vervelend en ik word vaak niet lekker onder de douche. Douchen zonder mijn haar te wassen, of eventueel in bad gaan, doe ik naar gelang hoe vies ik me voel. Elke dag als ik veel zweet s nachts, om de dag als ik me gewoon schoon voel. Natuurlijk was ik me wel dan.
Elke dag. Mijn zoontje doe ik ook elke dag in bad/onder de douche na het avondeten. Mijn dochtertje doe ik nu nog om de dag maar zodra zij ook vast mee gaat eten doe ik haar ook elke dag in bad. Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat er mensen zijn die maar 2x per week douchen of in bad gaan. Ik voel me zo vies en onprettig als ik 1 dag niet douche.
Bedankt voor de tip want heb er ook last van ik ga ook proberen maar 2x per week me haar te doen (scheelt wel weer tijd )
Elke 3 à 4 dagen. En dan durf ik het af en toe nog een dag uitstellen. Ik haat douchen, krijg er alleen maar angstaanvallen en in bad ben ik ooit bijna verdronken door een epilepsie-aanval (mijn vader heeft me gered). Ik moet mijzelf dus elke keer bergen moed in spreken vooraleer ik erin ga. En eens ik onder die straal ga vaak genoeg ook het gevoel "ik moet hier weg".
1 keer, altijd in de avond. Komt wel eens voor dat ik de volgende ochtend ga paardrijden dan sla ik het wel eens over omdat ik daarna toch weer ga douchen ongeacht de tijd. Soms 2 keer als het zo uit komt. Heerlijk! douche overigs maar heel kort meestal binnen 5 min klaar en soms lekker uitgebreid.
Zo min mogelijk, dus ik heb 2 keer per week gestemd. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat zodra ik merk dat ik zweterig ruik, ik gelijk onder de douche spring. Dus het kan erg verschillen. Wel maak ik het *down there* en onder m'n oksels elke dag schoon met een washandje. Ik zou heel graag vaker willen douchen, maar ik heb flink eczeem op benen, armen en handen. En ook snel een jeukende hoofdhuid na het wassen. Door water springt m'n huid letterlijk open
waarom zoek je hier geen hulp voor? niet vervelend bedoeld ,ik sla ook weleens 1 dagje over maar 4 dagen of meer... dat is toch niet echt fris meer of wel?
Ik ben sowieso opgegroeid met om de 3 dagen. Dus zo vreemd is het niet. Ik kan er dus alleen echt niet van genieten of ontspannen. Alleen al het idee zorgt er 's ochtends voor dat ik begin te stressen. En die hulp ... aangezien ik wel met meer struggle heb ik die gehad, maar die kon er weinig mee. Het is uiteindelijk ik die die douche in moet, het is uiteindelijk ik die elke keer half doodga of (bijna) een epilepsie-aanval heb van de stress.
Jeetje meid, wat vervelend! Ik moet me soms beheersen om niet te gaan douchen, vind het zo lekker! Ontspannend, verzorgend, fris, heerlijk gewoon!
ik heb ervaring met angst en paniekstoornissen dus ik weet wel waar ik het over heb. ook dat de ene therapie de andere zeer zeker niet is. ik ben ook bij verschillende geweest en de laatste hebben mij zeer goed geholpen. het is uiteraard aan jou en als je je er zelf goed bij voelt prima hoor maar ik denk dat het toch niet helemaal als normaal beschouwd word. nou is die norm uiteraard voor iedereen anders maar tussen 2x per dag en 2x per week hooguit zit toch nog een aardig eind. was je je dan wel iedere dag aan de wastafel of dat ook niet? puur interesse hoor
Ik douche elke ochtend. Zonder douche voel ik me de hele dag vies. Mijn haren was ik elke 3e dag. De oudste gaat elke avond, maar die speelt elke middag buiten als het droog is, dus die komt bijna elke dag smerig thuis Onze jongste gaat ook elke dag, haar haren was ik ook elke 3e dag. Soms savonds, soms smorgens. Net waar ze zin in heeft.
2x per dag. Brrrr moet er niet aan denken om mijn oksels en de delen onder, om de dag te wassen of zelfs nog minder... Dat gaat toch ontzettend stinken?!? Ik voel me in de avond al niet meer fris daar beneden terwijl ik dan sochtends nog gedouched heb...
Wij douchen elke dag. M'n haren was ik om de 2 a 3 dagen. Als ik dat vaker doe krijg ik zo'n jeuk op m'n hoofd. M'n vriend daar in tegen moet elke dag z'n haren wassen anders kan ik wel elke dag het hoofdkussen verschonen met die gel op z'n hoofd