Hoe vaak douche/badder je?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak douche je, of ga je in bad (gemiddeld)

1. Minder dan 1x per week

2. 1x per week

3. 2x per week

4. Om de dag

5. Bijna elke dag

6. 1x per dag

7. 2x per dag

8. Vaker dan 2x per dag

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #161 Strandbal, 22 sep 2015
    Laatst bewerkt: 22 sep 2015
    En ervoor dan? Als je 2 dagen niet hebt gedoucht is het toch vies om met het gezellig te maken. Sorry hoor maar als mijn man 2 dagen niet gedoucht heeft (hij doucht elke dag) of na het werk heeft gezweet oid dan hoef ik echt geen gemeenschap, dan moet hij echt eerst douchen van mij. Voor mij geldt natuurlijk hetzelfde.
    En erna douchen wij ook altijd.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij beginnen vaak met douchen;), ruiken we beiden lekker haha, en na het gezellige gedeelte gebruiken we washandjes. Alles weer fris en fruitig.

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Haha ik douche altijd na gemeenschap ongeacht de tijd
    Ik vind anders zo vies

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik douche 1 a 2 keer per dag heerlijk!
    En bij de seks douchen we meestal daar voor samen of gezellig samen in bad. Wil wel alle gedeelte lekker schoon hebben. Zit niet zo te wachten op piemel brie:D
    En daarna gewoon even lekker afspoelen.

5. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ieeeehhw dat klinkt ranzig haha :D

@strandbal. We douchen sowieso nagenoeg iedere dag dus ik ga niet speciaal van tevoren onder de douche. Als we al eens niet douchen dan is het hooguit 1 dag. Op 1 dag raakt hij niet zó smerig dat ik vies van hem ben.

6. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Nee ervoor ook niet. Maar wij douchen dagelijks dus vind ik dat niet nodig. Maar het gaat dan ook meer om de mensen die dus dagelijks douchen. Als mijn man 2 dagen niet heeft gedoucht zou ik het ook minder appetijtelijk vinden ;) Echter interesseert het mijn man niks. Als ik bij wijze van 5 dagen niet zou douchen dan zou hem dat niet boeien :(

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Uhhh.... typo? Ik snap je niet.
    Piemelbrie krijg je niet als je elke dag je zaakje even wast... Wederom: Niet douchen betekent niet niet wassen!

8. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Bah, ja :x Ik weet nog dat ik als kind altijd met olie-achtig spul in bad moest, zo vettig...getver. Daarna ook nog volledig insmeren en handschoentjes aan in bed. En dan nog krabde ik me verloren ;)

Zo erg is m'n eczeem gelukkig niet meer, maar douchen is nog steeds een ramp.

9. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik douche elke dag
    Man vaak 1, soms 2 keer per dag

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja dat moet zijn, niet ruik. De spaties en wat letters verkeerd en autocorrect maakt er wel wat moois van :D

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha, weet je zeker dat je niet tegen je kind zei, dat ie op moet ruimen, toen je aan het typen was? Zo sluipen er bij mij ook ineens andere woorden in een tekst. :)

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik weet niet wat jij allemaal uitsteekt in bed ...

Hier geen enkel probleem om in bed te kruipen met zijn twee, terwijl we toch echt allebei "maar" 2 keer per week douchen. (Voor ons een doodnormale hoeveelheid.)

Tegen dat we allebei gedoucht zouden zijn, is de zin wel over ...

Daarna effe naar 't toilet en wat wc-papier. Vooral dan nog omdat ik niet zit te wachten op een blaasontsteking.

We zijn in 't verleden ook wel es samen onder de douche beland "vooraf" ;), maar onze douche is eigenlijk veel te krap daarvoor. En dus totaal onpraktisch.
    Bovendien heb ik lang haar en duikel ik echt niet graag met nat haar op bed ... Heb ik als het droog is een "coupe oerwoud" voor de komende 2 à 3 dagen.

13. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Serieus mensen die meer dan 2x per dag douchen?!
    En mensen die minder dan 1x in de week zich wassen ?!
    Er gaat een wereld voor me open

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik lees nergens dat mensen zit minder dan 1x in de week wassen hoor....
    er zijn mensen die 1x in de week DOUCHEN. betekend niet dat dit de enigste wasbeurt in de week is. deze mensen wassen zich de andere dagen gewoon aan de wastafel.

15. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Douchen elke dag ( maar niet elke dag haren wassen, dat is om de dag of na 2 dagen), met heet weer 2 keer per dag

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dat hopen we dan maar, voor de omgeving wel zo prettig! 😅😂

17. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Douche elke ochtend dat vind ik het lekkerst, maar haren wassen 3 keer in de week.

18. stressbal

stressbal Niet meer actief

Oh haren wassen doe ik maar 2x pw.

Heb een hele droge en gevoelige hoofdhuid zodra ik om de dag shampoo oid gebruik dan heb ik een kop vol schilfers. No thanks!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Andere shampoo gebruiken. In elk geval NIET meer gewoon uit de winkel Dus geen Fructis, Andrelon, Palmolive en dat soort merken meer.

20. stressbal

stressbal Niet meer actief

Heb ik al;)

Heb shampoo van de dermatoloog a 14 euro per flesje helaas.
    En zelfs daar kan ik het nog maar 2 keer mee wassen. Maar goed ik heb nooit vet haar :D

Deel Deze Pagina