Wat verstaan jullie onder 'douchen' dames die 2x per dag douchen? Ben ik ff benieuwd naar...maak je je haar ook nat of doe je alleen je lichaam? Wel of geen shampoo? Ik hoor ook bij de viespeuken geloof ik want ik douche 2 a 3x per week en dan was ik mn hele lichaam, shampoo in mn haar, scrub enz. Anders noem ik het niet douchen..vind dagelijks douchen echt niet nodig, in nederland word er naar mijn mening te vaak en te lang gedoucht en we wassen ook al veel te veel, na 1x een shirt of broek aangehad te hebben hup de was in, dat kan best langer mee gaan vind ik zelf
Ik douche twee keer per dag, maar wel kort. Was om de dag m'n haren en doe dan ook gezichtscrubje erbij. Ik spoel me kort af, smeer me in met douchegel en spoel dan weer af. Savonds poets ik ook altijd m'n tanden onder de douche. Lekker warm en fris m'n bed in. En sochtends lekker weer om wakker te worden.
Haar was ik met shampoo 1 à 2 keer per dag, gebruik goede producten en droogt absoluut niet uit. En elke keer douchegel en dan 2-3 keer per week scrubben. Daarna lekker insmeren met bodylotion en een lekker luchtje op. En ja, elke dag schone kleren aan, soms ook wel 2x per dag. (Wij wonen in een heel warm en vochtig klimaat, in NL was het niet zo extreem natuurlijk). Ik vind het heerlijk om zo de dag te beginnen en lekker schoon en fris mijn bedje in te gaan. 😊
Echt douchen doe ik meestal maar 1x in de drie dagen. Op de dagen dat ik me niet douche, was ik mijn onderkantje wel even aan de wastafel. Dat wil ik wel elke dag gewassen hebben, vind mezelf anders echt gaan stinken! Maar echt douchen doe ik dus niet zo vaak, vind het zo'n gedoe...
Om de dag. Soms om de 2 dagen. Mijn huid gaat anders vreselijk jeuken. Zomers douche ik meestal wel dagelijks, omdat ik dan ook bijv zonnebrand opheb en je toch veel meer zweet dan.
Om de dag. In de zomer of bij een etentje ofzo soms elke dag. Nooit 's morgens. Mijn wekker gaat al om 05.45, ga m niet nog eerder zetten
elke avond een schone pyama... waarom die van gaan om de dag onder de douche en ruiken ook lekker hoor
Dit precies. Nikki88; je zegt dat je 2 keer per dag doucht, en je haren wast. Was je ook 2 keer per dag je haren? Heb je dan nog serieus haar op je hoofd?
Ik douch dan 1x per dag maar mijn haren laat ik 1 of 2 dagen tussen. Verder gewoon alles erop en eraan. Mijn zoontje gaat ook dagelijks in bad, vaak savonds want dan zit hij helemaal onder het eten. Sommigen zullen dat overdreven vinden en ja mijn waterrekening is ook wat hoog maar jammer dan. Ik vind 2-3x per week gewoon onfris, voel me ook echt vies en raar als ik 1 dag niet douch.
Sowieso elke ochtend Anders kan ik echt niet wakker worden! Vind het ook niet fris om zo naar buiten te gaan. En soms ook nog in de avond om alle energie van me af te spoelen, even ontspannen en ontladen.
Iedere ochtend, en vaak ook de avond. Zeker als ik gewerkt heb, of het heel warm is geweest ofzo. Mijn haren was ik om de dag. Mijn zoontje daarentegen gaat om de dag in bad.
Ik ga elke ochtend omdat ik anders niet wakker kan worden en de dagen dat ik werk ga ik in de avond nog een keer of zomers zowiso als ik naar het strand of zwembad ben geweest
Het liefst om de dag....maar er zit af en toe best wel 2 dagen tussen. Hangt er maar net vanaf... In ieder geval niet elke dag, kinderen ook niet. Die gaan om de 2 dagen in bad.
Standaard iedere ochtend (anders ga ik de deur niet uit) en als ik sport 2x per dag en dat is 3x per week. Ook als ik niet sport, ga ik 's avonds vaak nog even onder de hete douche, heerlijk!