Om de dag of om de twee dagen. Met warm weer of gewoon niet fris gevoel natuurlijk wel gewoon vaker. Kids zo'n 2x per week en dan nog als ze bijv zwemmen (oudste 2x pw, middelste 1x). Wel iedere dag even met washand en water wassen.
Elke avond voordat ik naar bed ga. In de ochtend even een washandje,met heet weer of als ik ongesteld ben spring ik er in de ochtend ook onder.
Wij douchen hier iedere avond. Echt onderdeel van de afsluiting vd dag om daarna de kleine naar bed te doen en voor ons, onszelf lekker knus op de bank te stationeren. Heerlijk vind ik dat
Iedere dag. Als 's winters mijn huid heeeel erg droog is, sla ik wel eens een dag over. In de zomer douche ik regelmatig 2 x per dag.
Elke dag, zomer met heet weer twee keer en winter als ik het heel koud heb ook twee keer. De kinderen en mijn vriend gaan ook elke dag. Haren om de dag, van de kinderen eens per week.
Ik douche meestal twee keer per dag. Elke ochtend direct als ik uit bed kom. Meestal zweet ik snachts best wel, terwijl ik niet onder een te dikke deken lig, dus dan is het wel fris om lekker te douchen. En savonds na een dag bezig zijn en werken enzo lekker schoon het bed in. Ik moet wel zeggen dat ik dan echt maar 2 tot 5 minuten onder de douche sta per keer Om de twee dagen douchen vind ik echt heel weinig.
Om de dag, was daarbij ook mijn haar. Wil eigenlijk mijn haar af gaan bouwen naar een/twee keer per week 'shampooen', maar weet niet hoe ik dat het beste aan kan pakken.
Meestal elke anderhalf/ 2 dagen. Maar met 30 graden elke dag. En als ik erg gezweet heb met mijn werk ook wel wat vaker.
Elke dag douchen en wassen incl haren , oudste ook elke dag voor ze naar bed gaat, ene dag spoelen en wassen, andere dag ook haren wassen. Jongste gaat wanneer het uitkomt hij is nu 6 weken en gaat ong 2x per week in bad of onder de douche.