Om de dag, als ik elke dag douche heb ik binnen twee weken schubben. Dermatoloog gaf al aan dat twee keer per week douchen eigenlijk voldoende is i.v.m. afwassen van huidvet. Ik was me wel elke dag even. Gezicht, oksels, private parts.
Elke dag, echt niet goed voor je maar ja.. Is echt een psychisch iets geloof ik, zonder douche voel ik me niet optimaal.
Ik douche elke ochtend anders voel ik me niet fris/lekker. Haren was ik om de dag. En als het van dat benauwde plakweer is douche ik vaker. Zoontje doe ik ook elke dag in bad, behalve op maandag want dan moet ik vroeg op wegens werk en dan moet ik hem wakker maken dus was ik hem gewoon.
2 keer per week. Ik mag niet te veel douchen voor mijn huid. Ik douche in de zomer wat vaker, en ook extra als ik me echt vies voel.
Ik douche om de dag behalve als het echt heel erg warm is of ik zweet me rot dan douche ik natuurlijk wel even en dan wacht ik niet tot de volgende dag
Ik douche me om de anderhalve dag, dus de ene keer in de ochtend, de dag erna in de avond. Dan wordt ook m'n haar gewassen. Is het echt bloedheet, dan was ik vaker hoor.
Elke dag... Haren wassen om de dag/2 dagen. Op heul warme dagen soms zelfs 2x per dag, om lekker af te koelen
Iedere ochtend, en af en toe ook nog wel eens 's avonds. Ik voel me echt niet fris als ik niet iedere dag douche.
Douchen/bad samen 3 tot 4 keer in de week. Ik was me wel elke dag met een washandje maar niet dagelijks dus in douche of bad.
Elke dag, meestal 's ochtends. Als ik gesport heb 's avonds nog een keer. Ik zie mijn man alleen in het weekend... dan douche ik meestal ook nog even voor ik het bed induik Kortom, sowieso 1 x en soms 2 x per dag. Als ik echt wil relaxen ga ik lekker in bad liggen. Ik vind het heerlijk om lekker schoon te zijn. Mijn haren was ik niet elke dag, anders is er niks meer mee te beginnen.