Ik ben op zoek naar iets dat ik in de breedte van de box boven mijn meisje kan hangen. Bijvoorbeeld een boxslinger, of een boxspiraal. Het liefst zo'n spiraal, zodat ze naar de speeltjes kan reiken, ze naar zich toe kan halen, maar zodra ze ze weer los laat ze niet in haar gezicht blijven bungelen maar weer omhoog veren. Ik vind alleen maar korte boxspiralen, die volgens mij nooit de breedte van onze box halen (= zo'n 75cm volgens mij). Wie weet waar ik wel eentje kan vinden die lang genoeg is?
Ik had er eentje van woezel en pip. Deze was ook kort maar ik had het vastgemaakt met elastiek aan de box.
Ik heb hier losse ringen gekocht bij de intertoys... (Van die ringen waar speeltjes mee ophangen aan speelmatten enzo) die zijn superhandig! Ik deed er aan beide kanten van de slinger een aantal en dan zo aan de box! Ook deed ik daarmee de speeltjes op haar speelboog lager hangen zodat ze erbij kon. Dl is nu 1 jaar en ik gebruik ze nu om knuffels en speeltjes voor onderweg vast te maken aan de buggy, ideaal!
Rosa, weet je toevallig nog hoe die ringen heten? Ik kan ze niet zo snel vinden op de site van Intertoys. Als ik ze probeer te googlen kom ik uit op zogenaamde speelschakels, is dat zo'n beetje wat je bedoelt?