Dat verschild bij mij erg. Vaatwasser soms iedere dag en anders om de dag. En de wasmachine minimaal 3 x per week soms iedere dag maar soms ook 2 dagen niet..
vaatwasser soms om de dag, soms elke dag. Wel altijd op de eco stand. Wasmachine, 3 a 4 keer ( mijn man heeft werkkleding en dat wordt op zijn werk gewassen)
Vaatwasser: Vrijwel altijd om de dag, soms elke dag. Wasmachine: 5 keer in de week is gebruikelijk hier. Vorige week toen Luca erg ziek was draaide de machine wel 2x per dag!
De vaatwasser bij mij dagelijks... De wasmachine ook haast wel... Hoe doen jullie dat met 4 maar keer per week? Tips?
Vaatwasser, zo'n 5 keer per week. Wasmachine, 4 wassen in de week. Dat is voor 3 kids en mezelf, valt mee toch?
Ik was benieuwd omdat mijn ouders bijvoorbeeld ook met zijn drieen zijn maar bij hun draait de vaatwasser om de 2/3 dagen. Maar ze gebruiken wel de hele dag zelfde kopje /beker !zo kunnen wij niet .. en iedere keer is de vaatwasser vol bij hun zo irritant.
ik was zeker 4x in de week ( Zeker nu mijn nesteldrang wat toegeslagen is wil geen was zien ) maar over het algemeen 3 x! Dat zal straks wel vaker worden als onze kleine meid zich aandient! Vaatwasser gaat hier om de dag aan!
Ik doe dus echt wat verkeerd! Vaatwasser elke dag en wasmachine zeker 8 keer per week met 2 kinderen..
Vaatwasser dagelijks Wasmachine, 3 keer in het weekend en 1 keer doordeweeks (weekendtarief, dus dan liever)
Vaatwasser hebben we niet. Normaal gesproken wassen we dagelijks af, maar soms staat er zo weinig dat we een dagje overslaan Wasmachine staat hier zo'n beetje 3x per week aan. Zal straks wel meer worden!
Wij zijn drietjes. Maar goed, ons beddengoed, dat van mijn dochter, de handdoeken, donkere was, witte was, roze/rode was, apparte kleuren, werkkleding van mijn vriend... En soms 2 keer... Ik kom dus zeker wel aan 10 draaisels in de week...
Jee, dan heb ik echt veeeel was! Ik kan elke dag wel 1 a 2 wassen draaien! (man sport vaak en een zoon van 5) En de vaatwasser staat ook elke dag aan.
De wasmachine ongeveer 6 a 7 keer per week. Wij zijn met zn 3en en een baby onderweg. De vaatwasser draait hier nooit, want wij bezitten helaas niet zo'n machine. Simpelweg geen ruimte voor We wassen wel elke dag af Een vaatwasser zou in theorie bij ons alleen draaien wanneer hij vol zit. Een halfvolle vaatwasser zou ik niet aanzetten. Maar goed, als je een gezin hebt zit zo'n ding natuurlijk al snel vol...
De vaatwasser soms om de dag en soms elke dag. Ligt eraan als we makkelijk eten of niet... Wasmachine 3-4 keer in de week. Hoe ik dat doe? Handdoeken niet na 1x in de was gooien... is helemaal niet nodig, je bent toch schoon als je je afdroogt! En volgens mij ligt het ook aan de grootte van je machine!